tiktok
Aktualno

Oglaševalski prihodki TikToka rastejo v nebo, a so še daleč od Metinih

Analitiki napovedujejo, da se bodo oglaševalski prihodki TikToka do konca leta 2022 povečali na 11 milijard dolarjev (10,13 milijarde evrov). To je več, kot znašajo oglaševalski prihodki Twitterja in Snapchata skupaj.

TikTok, ki je v lasti kitajske družbe ByteDance, šteje več kot milijardo uporabnikov, v milijardah pa lahko štejejo tudi prihodke od oglaševanja. Analitična družba Insider Intelligence TikToku napoveduje svetlo prihodnost – predvidevajo, da naj bi do konca leta ustvaril že 10,13 milijarde evrov (globalnih) oglaševalskih prihodkov. Od tega naj bi jih več kot polovico, 5,52 milijarde evrov, »pridelali« v ZDA. Za primerjavo: tudi pri nas priljubljena Twitter in Snapchat naj bi zabeležila 5,13 milijarde dolarjev oziroma 4,47 milijarde evrov oglaševalskih prihodkov na globalni ravni. V luči Mete pa oglaševalski prihodki TikToka vendarle (še) niso tam, kjer so prihodki njegovega velikega tekmeca. Holding Meta je z vsemi svojimi aplikacijami in produkti v letu 2021 po pisanju portala Statista namreč zabeležil kar 105 milijard dolarjev oglaševalskih prihodkov.

»TikTokova baza uporabnikov je v zadnjih nekaj letih dobesedno eksplodirala. Prav osupljivo je opazovati, koliko časa ljudje namenijo aplikaciji,« je povedala Debra Aho Williamson, analitičarka pri Insider Intelligence.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji