Oglaševalski prihodki TikToka rastejo v nebo, a so še daleč od Metinih
Analitiki napovedujejo, da se bodo oglaševalski prihodki TikToka do konca leta 2022 povečali na 11 milijard dolarjev (10,13 milijarde evrov). To je več, kot znašajo oglaševalski prihodki Twitterja in Snapchata skupaj.
TikTok, ki je v lasti kitajske družbe ByteDance, šteje več kot milijardo uporabnikov, v milijardah pa lahko štejejo tudi prihodke od oglaševanja. Analitična družba Insider Intelligence TikToku napoveduje svetlo prihodnost – predvidevajo, da naj bi do konca leta ustvaril že 10,13 milijarde evrov (globalnih) oglaševalskih prihodkov. Od tega naj bi jih več kot polovico, 5,52 milijarde evrov, »pridelali« v ZDA. Za primerjavo: tudi pri nas priljubljena Twitter in Snapchat naj bi zabeležila 5,13 milijarde dolarjev oziroma 4,47 milijarde evrov oglaševalskih prihodkov na globalni ravni. V luči Mete pa oglaševalski prihodki TikToka vendarle (še) niso tam, kjer so prihodki njegovega velikega tekmeca. Holding Meta je z vsemi svojimi aplikacijami in produkti v letu 2021 po pisanju portala Statista namreč zabeležil kar 105 milijard dolarjev oglaševalskih prihodkov.
»TikTokova baza uporabnikov je v zadnjih nekaj letih dobesedno eksplodirala. Prav osupljivo je opazovati, koliko časa ljudje namenijo aplikaciji,« je povedala Debra Aho Williamson, analitičarka pri Insider Intelligence.