Oglaševalsko tekmovanje PHNX nagrajuje kreativnost za boljši jutri
Rdeča nit letošnjega tekmovanja PHNX, ki ga organizira francoski portal AdForum, je transformacija. Prijave zbirajo do 11. junija 2021.
Pobudo za »krizno« tekmovanje PHNX je lani podal Adforum z direktorjem Phillipom Pagetom na čelu. Kot pove že samo ime, je namen tekmovanja spodbuditi kreativno skupnost, da se povzdigne iz krize, predvsem z vidika naprednejših idej. Lani je bilo nanj prijavljenih več kot štiri tisoč del, letos pa jih pričakujejo še več.
Glavna sprememba je, da bo v okviru osrednje teme tekmovanje potekalo le v petih kategorijah. To so transformacija blagovne znamke, transformacije panoge (industrije), transformacija komuniciranja, transformacija dela in transformacija življenja.
Prijave projektov zbirajo do 11. junija 2021, pri čemer posamezna prijava stane 50 evrov. Več informacij o tekmovanju najdete na povezavi