phnx
Aktualno

Oglaševalsko tekmovanje PHNX nagrajuje kreativnost za boljši jutri

Rdeča nit letošnjega tekmovanja PHNX, ki ga organizira francoski portal AdForum, je transformacija. Prijave zbirajo do 11. junija 2021.

Pobudo za »krizno« tekmovanje PHNX je lani podal Adforum z direktorjem Phillipom Pagetom na čelu. Kot pove že samo ime, je namen tekmovanja spodbuditi kreativno skupnost, da se povzdigne iz krize, predvsem z vidika naprednejših idej. Lani je bilo nanj prijavljenih več kot štiri tisoč del, letos pa jih pričakujejo še več.

Glavna sprememba je, da bo v okviru osrednje teme tekmovanje potekalo le v petih kategorijah. To so transformacija blagovne znamke, transformacije panoge (industrije), transformacija komuniciranja, transformacija dela in transformacija življenja.

Prijave projektov zbirajo do 11. junija 2021, pri čemer posamezna prijava stane 50 evrov. Več informacij o tekmovanju najdete na povezavi

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji