Oglaševanje hrvaških turističnih destinacij v Sloveniji
Predstavništvo Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji je na novinarskem dogodku predstavilo delo predstavništva, aktualne oglaševalske akcije na območju Slovenije in prerez letošnje turistične sezone.
Hrvaška turistična skupnost je dogodek izkoristila tudi za prvo uradno predstavitev novega direktorja organizacije, Bruna Bonifačića. »Slovenija je trg, s katerega takoj po Nemčiji dosegamo največje število turističnih prihodov in nočitev ter nam predstavlja vedno nov izziv, zahteva namreč nenehno inovativnost in kreativnost. Slovenija je za Hrvaško izjemno pomemben trg tudi zato, ker pri vas uresničujemo svoje dolgoročne strateške cilje, in sicer celoletni turizem,« je poudaril Bonifačić.
Aktualne oglaševalske akcije
Na novinarskem dogodku so medije seznanili z aktualnimi akcijami, ki potekajo v Sloveniji. Z akcijo »Tvoj čas, tvoje življenje, tvoje doživetje« komunicirajo raznolikost hrvaških turističnih produktov, kot so aktivni turizem, narava in ruralni turizem. Poudarili so, da jih vidijo kot zelo verjetno izbiro med Slovenci, saj slovimo kot navdušeni športniki in ljubitelji narave. »Hrvaška zato v tem smislu Slovencem lahko ogromno ponudi, saj se ponaša s številnimi naravnimi zakladi in možnostmi za aktivnosti na prostem, ki jih je vedno več,« pravi direktor, ki dodaja, da vedno več pozornosti posvečajo tudi ruralnemu turizmu. »Hrvaška ponuja veliko več kot sonce in morje, naloga Hrvaške turistične skupnosti pa je bogastvo hrvaškega ruralnega področja in celine približati potencialnim gostom. Akcija je namenjena promociji turizma na celini, katerega potencial želimo močneje izkoristiti za razvoj trajnostnega turizma. Eden od ciljev Strategije trajnostnega razvoja turizma do leta 2030 je celoletni in regionalno bolj uravnotežen turizem. Ruralna območja Hrvaške skozi vse leto domačim in tujim turistom ponujajo peščico vsebin, ki jih ta akcija 'odkriva', od aktivnosti v naravi in uživanja v pristni gastronomski ponudbi do raziskovanja zgodovinskih znamenitosti in spoznavanja kulture življenja lokalnega prebivalstva. Tovrstna ponudba vse bolj privablja sodobne turiste, o čemer priča podatek, da je turistični promet celinskih regij v tekočem delu leta dosegel 95 odstotkov glede na enako obdobje leta 2019,« je pojasnil Bonifačić.
Oktober, mesec hrvaškega turizma
V oktobru zdaj že tradicionalno poteka Mesec hrvaškega turizma, ko Hrvaška vsem svojim obiskovalcem omogoča potovanje in spoznavanje Hrvaške po vsaj 35 odstotkov nižjih cenah. V ponudbo so vključeni raznovrstni turistični produkti, kot so namestitve, prevozi, vstopnine, obiski znamenitosti, prav tako gostinske storitve. »Cilj projekta je spodbuditi povečanje turističnega prometa v posezoni,« pravi Bonifačić.
Hrvaški turizem v številkah
Hrvaški turizem je letos zabeležil uspešno turistično leto, ki se je z rezultati zelo približalo rekordnemu letu 2019. Do zdaj so realizirali 17,1 milijona prihodov in 98,9 milijona nočitev, kar v primerjavi z letom 2019 znaša 92 odstotkov rezultata v prihodih in 97 odstotkov rezultata v nočitvah. Največ nočitev je do zdaj realiziranih v Istri, v Splitsko-dalmatinski regiji, na Kvarnerju in Zadrski regiji. Med najbolj privlačnimi destinacijami so Rovinj, Dubrovnik, Poreč, Medulin, Splitu in Umag; slovenski gosti pa najraje obiščejo Umag, Mali Lošinj, Novalja, Dobrinj in Medulin.
»Veseli nas, da so vsi naši obiskovalci, tudi slovenski, vedno bolj zadovoljni z ravnjo ponudbe in storitev. To je vsekakor smer, v katero se želimo razvijati tudi v prihodnje. Z novim letom bo Hrvaška postala tudi članica schengenskega območja in bosta z uvedbo evra vezi med dvema sosednjima državama še bolj okrepljeni, potovanja pa lahkotnejša,« je sklenil Bonifačić.