z
Aktualno

Okrepitev trženjske ekipe v Europlakatu

Trženjski ekipi Europlakata se je kot mlajša vodja ključnih strank pridružila Žana Hočevar, za katero pravijo, da je v uveljavljeno ekipo prinesla svežo energijo in nove ideje.

»Novo delovno mesto vedno prinaša nove ljudi in z njimi priložnosti za rast in razvoj. Pripravljena sem na vse izzive, ki jih bo to delo prineslo, in se izjemno veselim sodelovanja s preostalimi člani ekipe ter z novimi potencialnimi naročniki,« je komentirala Žana Hočevar, ki želi s svežim pogledom na trženjske strategije prispevati k uspehu podjetja.

 V preteklosti je izkušnje nabirala v marketinških agencijah in televizijskih vodah. »Njena bogata in raznolika preteklost ji daje edinstveno perspektivo,« pravijo v Europlakatu, kjer so prepričani, da jo bo znala izkoristiti v svoji novi vlogi.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji