Oktobra se začenja mentorski program PReskok
Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) oktobra začenja z drugo izvedbo mentorskega programa Preskok, za katero obljubljajo, da bo še boljša kot prva.
Mentorski program komunikatorjem ponuja izmenjavo znanj in izkušenj, povezovanje, sodelovanje, rast, razvoj, večjo opolnomočenost, spodbudo za preskoke, pa tudi karierne premike. Maja Kalan Pongrac, vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah, in Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, sta lani prvič organizirali dogodek, ki temelji na krepitvi dela v oddelkih korporativnega komuniciranja, dobrih praksah pri snovanju trajnostnega poročila podjetja in naboru usposabljanj, izobraževanj, knjig ter praks vsakega dobrega komunikatorja. Namen mentorskega programa je povezovanje in prenos znanj med izkušenimi komunikatorji in drugimi člani društva, ki želijo napredovati na področju odnosov z javnostmi. PRSS vabi vse bodoče in izkušene komunikatorje, da se pridružijo drugi generaciji mentorirancev. Prijave sprejemajo do 23. septembra 2022 na spletni strani, ki jo najdete TU.