zz
Aktualno

Olimpijske igre navdušile (tudi) slovenske gledalce

RTV Slovenija je med 26. julijem in 11. avgustom 2024 predvajala poletne olimpijske igre v Parizu. Te so dosegle najvišjo povprečno gledanost med zadnjimi štiri prenosi olimpijskih iger.

Vsebine športnega dogodka so na televiziji, spletni strani in platformi RTV 365 pritegnile več kot 3 milijone ogledov. Primerjave gledanosti zadnjih štirih prenosov olimpijskih iger kažejo, da so letošnje poletne olimpijske igre dosegle najvišjo povprečno gledanost. Spremljalo jih je povprečno 5,2 odstotka ali 98.800 gledalcev, starih nad 4 leta, ali 26-odstotni delež vseh gledalcev televizije, ki so bili v času prenosov olimpijskih iger pred televizijskimi zasloni.

Najbolj gledani trenutki OI

Športni program TV Slovenija je s prenosi, posnetki, prispevki, studijskim delom, dnevno informativno oddajo Olimpijski dnevnik, z oddajo Lahko noč, Pariz in preostalimi športnimi novicami letos pripravil več kot 270 ur programa, katerega vsaj en del je videlo 71 odstotkov oziroma 1.360.000 različnih gledalcev, starejših od štirih let.

Najbolj gledani prenosi letošnjih olimpijskih iger so bili finale težavnostnega plezanja za ženske z Janjo Garnbret, tekma slovenskih odbojkarjev proti Kanadi in tekma slovenskih rokometašev z Dansko.

Tekmo, na kateri je plezalka Janja Garnbret drugič zapored postala olimpijska prvakinja v kombinaciji, si je v povprečju ogledalo 14,3 odstotka oziroma 273.000 posameznikov in predstavlja kar 61-odstotni delež gledalcev, ki so bili v času prenosa pred televizijskimi zasloni. Najvišja gledanost olimpijskih iger na TV Slovenija je bila dosežena prav na tem tekmovanju, ko je ob 13:25 prenos spremljalo kar 20,3 odstotka oziroma 388.000 gledalcev.

Drugi najbolj gledan televizijski prenos je bila tekma slovenskih odbojkarjev (proti Kanadi), v povprečju si ga je ogledalo 12,9 odstotka oziroma 246.100 posameznikov; to pa predstavlja 40-odstotni delež gledalcev, ki so bili v času prenosa pred televizijskimi zasloni.

Tretje mesto zaseda tekma slovenskih rokometašev z Dansko, ki si jo je v povprečju ogledalo 12,6 odstotka oziroma 240.900 posameznikov, kar pomeni 43-odstotni delež gledalcev pred televizijskimi ekrani.

Kaj pa druge platforme?

Tudi radio je postregel z vsemi nastopi slovenskih športnikov, najodmevnejšimi trenutki olimpijskih iger in obširnimi pogovori s tekmovalci, člani spremljevalnih ekip, športnimi legendami, manjkalo pa ni niti spremljevalnih pariških zanimivosti. Za obdobje iger je Val 202 popolnoma prilagodil program in postal »olimpijski radio«, pri čemer je športne vsebine na dnevni ravni spremljalo več kot 280.000 poslušalcev.

Nacionalna televizija poroča, da so bile olimpijske vsebine odlično gledane tudi preko rtvslo.si in na RTV 365. Med drugim so ugotovili, da je bil prispevek z naslovom Prva medalja za Slovenijo: Andreja Leški z iponom do olimpijskega zlata! najbolj bran članek letošnjih olimpijskih iger in je zabeležil več kot 251.000 ogledov; članek Janja Garnbret kljub težavam s prstom spet splezala na Olimp! pa je imel več kot 237.000 ogledov. Tudi na družbenih omrežjih je bil obisk višji za 140 odstotkov in doseg za 72 odstotkov.

Primerjava s preteklimi leti

Kot smo poročali konec julija, so zadnje olimpijske igre v Tokiu do letošnjih veljale za najbolj gledane poletne olimpijske igre pri nas (od začetka elektronskega merjenja gledanosti leta 2000). Takrat so največ gledalcev pred male zaslone pritegnile košarkarske tekme, v katerih so se slovenski košarkarji borili za medaljo. Košarkarska tekma med Slovenijo in Francijo je takrat postala najbolje gledana oddaja zadnjih treh let (26,6 odstotka oz. 505.500 posameznikov), med tekmo med Slovenijo in Nemčijo je bila dosežena tudi najvišja nočna gledanost televizije v zgodovini elektronskega merjenja gledanosti pri nas (10,1 odstotka oziroma 192.500 posameznikov).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji