kh
Aktualno

Opazili smo: Nama x SNYR by Susnyara

Modna sodelovanja med različnimi blagovnimi znamkami so po svetu prava uspešnica. Moči sta združili tudi blagovnica Nama in modna oblikovalka Nina Sušnjara ter predstavili modno trajnostno vrečko.

Ko je H&M leta 2004 prvič združil moči z znamenitim modnim oblikovalcem Karlom Lagerfeldom, je bila kolekcija na številnih trgih razprodana v minutah. Danes so tovrstna sodelovanja med modnimi navdušenci tako priljubljena, da smo v letu 2022 zabeležili rekordno število partnerskih povezovanj.

Med najodmevnejše zagotovo sodijo sodelovanja med znamkami Adidas in Prada, Balmain in Barbie, Versace in Fendi, Louis Vuitton in Nike, Adidas in Gucci ... Nobena izjema pa niso niti sodelovanja med modnimi trgovinami oz. blagovnicami in modnimi hišami – npr. Harrods in Tiffany & Co., Walmart in Brandon Maxwell, Target in Lilly Pulitzer, Harrods in Burberry.

Tovrstnega sodelovanja so se lotili tudi v Nami in k sodelovanju povabili Nino Šušnjaro z blagovno znamko SNYR by Susnyara.

Nastala je trajnostna vrečka Nama X SNYR by Susnyara, ki jo na eni strani krasi prepoznavni znak znamke SNYR by Susnyara, na drugi pa je prišitek s skupnim sporočilom. »Tako smo poleg želje slediti svetovnemu trendu modnih sodelovanj udejanjili tudi osnovno idejo, svojo odgovornost in skrb za okolje, saj bomo s trajnostno vrečko, ustreznim načinom izdelave, materialom in transportom začeli spreminjati odnos potrošnikov do vrečk za enkratno uporabo. Verjamemo, da jih bomo navdušili nad novim konceptom vrečke za večkratno uporabo, ki ima ob vsem še pristen modni pečat slovenske modne ustvarjalke in je narejena v Sloveniji,« so sporočili iz blagovnice Nama.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji