z
Aktualno

Opazili smo: Nova slovenska grenčica Ultimus

Ptujska klet je na Ljubljanskem gradu predstavila pelinkovec Ultimus. Grenčica je rezultat večmesečnih raziskav in preizkušanj, pri čemer so izbrane vzorce med prvimi preizkusili predstavniki medijev, gostinci in trgovci.

Ptujska klet je najstarejši obrat za proizvodnjo žganih pijač v Sloveniji, kjer že več kot 150 let proizvajajo žgane pijače; letos pa so nadgradili recepturo pelinkovca, ki je zaščiten z geografsko označbo in ga pod imenom Ultimus predstavili trgu. »Želimo se pozicionirati kot vrhunski predstavnik zeliščnih grenčic,« je dejal direktor Ptujske kleti Tine Kek.

Sodelovanje s šolo Sommelier Master

Razvoj pelinkovca Ultimus je potekal v sodelovanju z vodilnimi slovenskimi strokovnjaki iz šole Sommelier Master; proces pa je vodil glavni enolog Ptujske kleti Maksimiljan Kadivec, ki je s svojo ekipo vložil več kot 500 ur dela v pripravo in oceno 20 različnih vzorcev.

Ime, ki poudarja vrhunsko kakovost

Pri razvoju pelinkovca Ultimus je bila posebna pozornost namenjena tudi izbiri imena, ki odraža značaj in ambicije izdelka. Kek pojasnjuje: »Ime Ultimus izhaja iz latinščine in pomeni zadnji ali končni, kar ponazarja vrhunskost in dosežek na določenem področju.« Ultimus naj bi bil tako simbol najvišje kakovosti in rezultata dolgoletnega strokovnega znanja v Ptujski kleti. »Ultimus predstavlja vrhunec naše obrti, saj združuje vse, kar smo se v kleti naučili skozi zgodovino.«

Zeliščni likerji kot del slovenske dediščine

Majda Debevc, sommelierka in strokovnjakinja za žgane pijače, ki je sodelovala pri razvoju pelinkovca Ultimus, je na predstavitvenem dogodku izpostavila pomembnost zeliščnih likerjev kot kulturne dediščine. Poudarila je, da so ti izdelki globoko zakoreninjeni v zgodovino, a hkrati postajajo pomemben del sodobnih okusov.

»Pozabite na gin, v prihodnosti se bo pil pelinkovec,« se je slišalo ob zaključku predstavitve pijače, za katero si želijo, da postane eden izmed vodilnih produktov slovenskega žganjarstva.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji