Opazili smo: Spletni iskalnik, kjer lahko »samo malo gledate«
Pri Merkurju nadaljujejo z akcijami za promocijo spletne trgovino merkur.si. Tokrat je v glavni vlogi kar sam spletni iskalnik.
Ker je na spletni trgovini z več kot 62 tisoč artikli in preko 300 tisoč obiski mesečno iskalnik pomemben dejavnik pri prodajni konverziji, so ga v Merkurju v sodelovanju z Agencijo 101 izpostavili v digitalni kampanji. Predstavljajo ga kot prvi iskalnik, ki najde odgovor tudi na iskalni niz, ki ga Merkurjevi trgovci zelo pogosto slišijo v trgovinah, in sicer legendarni: »Samo malo gledam«.
Tako so vse, ki so v aprilu v iskalnik vpisali »samo malo gledam«, presenetili z odzivno stranjo, ki na podlagi podatkov interpretira verjetnost njihovega nakupa, vse skupaj pa zavili v iskalniški humor. In kot kažejo njihove ugotovitve o številu aprilskih iskalnih nizov na merkur.si, si kupci očitno čisto zares želijo odgovore tudi na »samo malo gledam«, zato bodo s platformo seveda nadaljevali.
»Merkurjevo digitalno komunikacijsko vesolje se vztrajno širi, spletna trgovina merkur.si pa si utrjuje pozicijo največjega spletnega trgovca za dom in vrt. Pomembna komunikacijska naloga je seveda povezana tudi z rastjo obiska na merkur.si in pri tem se trudimo razvijati tudi na prvi pogled netipične kreativne pristope kot na primer pri tej kampanji,« je povedal Uroš Svenšek, vodja digitala v Agenciji 101.
Iskalnik na merkur.si od lani deluje na inteligentni platformi SearchNode in ima številne funkcije, med drugim omogoča tudi glasovno iskanje.