The Ordinary
Aktualno

The Ordinary presenetil Londončane

Pri blagovni znamki The Ordinary, ki je zahvaljujoč TikToku čedalje bolj priljubljena tudi pri nas, so se odločili za zanimivo oglaševalsko potezo v Londonu. Po Temzi so namreč splavili 12-metrsko različico njihovega najbolj priljubljenega izdelka.

Aktivacijo so zasnovali ob ponovni predstavitvi svoje hialuronske kisline, ki je po njihovih trditvah zdaj še boljša – poslušali so namreč mnenja svojih uporabnikov in izdelek predstavili v nadgrajeni različici. Vsem, ki so plavajočo skulpturo ujeli v fotografiji in jo objavili na svojih družbenih omrežjih, bodo pri The Ordinary ponudili tudi brezplačne testerje izdelka. Dobili jih bodo, če bodo uslužbencem v kateri koli londonski trgovini, kjer prodajajo njihovo kozmetiko, pokazali svojo objavo.

Kako je bila videti "plovba", si lahko ogledate na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji