Oreo in Microsoft skupaj proti izgorelosti
Oreo Thins (tanjša različica piškotov Oreo) in Microsoft 365 spodbujata zaposlene, naj si med službenim časom vzamejo čas zase in se tako izognejo pretirani utrujenosti, živčnosti in tudi izgorelosti.
Kaja Kovič
Oreo Thins in Microsoft sta se združila s ciljem spopasti se z rekordno stopnjo izgorelosti in stresa, povezanega z delom. V ZDA so namreč ugotovili, da se zaposleni v postpandemičnem času soočajo s stresom zaradi strahu pred ponovnim zaprtjem države, posledic preteklih zaprtij, nenehnega prilagajanja spremenjenim, hibridnim urnikom ali pa celo zaradi strahu pred vrnitvijo v pisarne. Blagovni znamki sta skupno oglaševalsko akcijo zasnovali tudi zaradi odziva na zahteve potrošnikov, ki želijo več javnega diskurza o duševnem zdravju, ki bi jim pomagal pri obvladovanju stresa, tesnobe in depresije.
Sestanek s piškoti in kužkom
Blagovni znamki sta v tej luči vzpostavili spletno stran in povabili ljudi, naj jo obiščejo, se na njej naročijo na poseben e-novičnik in se na ta način izognejo morebitni utrujenosti in izgorelosti. Storitev, imenovana »Thinvite«, namreč tri dni zapored (toliko časa traja aktivacija) med 14:00 in 14:15 poziva zaposlene k odmoru za malico, medtem pa se jim na posebnem sestanku v aplikaciji Teams predvaja videoposnetek igrivih kužkov »Return to the Pawfice«. Storitev bo poleg tega blokirala druge aplikacije na računalniku, na Teamsih pa bodo v času aktivacije na voljo emotikoni Oreo, s katerimi bodo udeleženci lahko komunicirali s sodelavci. Oreo in Microsoft sta naročnikom na storitev ponudila tudi brezplačen paket prigrizkov, t. i. »Oreo Thins Snack Break Cookie Expansion Pack«, s katerim si bodo lahko posladkali odmor med delom.
»Želimo si, da bi tridnevna aktivacija navdihnila zaposlene, da si bodo v svojih koledarjih še tedne in mesece vnaprej načrtovali odmore,« je ob predstavitvi akcije dejal Sky Thompson, vodja blagovne znamke za Oreo.