Outstanding: Ob 10. obletnici s prenovljeno celostno podobo
Ob 10. obletnici tekmovanja Outstanding so v Europlakatu prenovili njegovo celostno podobo. Avtor prenove je Kristijan Andoljšek, za komunikacijsko podobo letošnjega tekmovanja pa so poskrbeli v agenciji Luna \TBWA.
Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij v Europlakatu, je za MM povedal, da so prenovili znak, ki je zdaj bolj sodoben in prijazen za uporabo. Prenovili bodo tudi nagrade za presežke v zunanjem oglaševanju, ki bodo po njegovih besedah obdržale dosedanjo pojavno ekskluzivnost in bodo še bolj v ospredju na policah zmagovalcev. Avtor celotne prenove je Kristijan Andoljšek, kot dodaja Žontar, pa so pred kratkim na »mini« natečaju izbrali tudi komunikacijsko podobo letošnjega tekmovanja. Prepričala jih je rešitev agencije Luna \TBWA, ki sta jo v tandemu zasnovala umetniški direktor Jure Sotler in izvršni kreativni direktor Janez Rakušček.
Boj lepote
Janez Rakušček pravi, da sta s Sotlerjem za prihajajoči Outstanding iskala preprost, izrazito ikoničen motiv, ki bo s svojo preprostostjo pritegnil pozornost in hkrati izžareval bogastvo sporočilnih plasti. »Jure je nato našel podobo siamske bojne ribice, ki opazovalca očara tako s svojo lepoto kot z agresivnostjo. Nastala je kontrastna, opazna in izrazno bogata likovna podoba, ki v trenutku pritegne pogled in hkrati sporoča: Da, gledamo boj, a tokrat gre za boj lepote,« je za M pojasnil Rakušček.