z
Aktualno

Ozadje nagajivih Lesnininih oglasov

Lesnina ob svoji 75. obletnici z agencijo Futura DDB na duhovit in nekonvencionalen način (ki je postal že stalnica komunikacije znamke) preseneča s kampanjo »Moj dom po moje«, o kateri smo že poročali.

Iz Future DDB so sporočili, da kampanja s ciljem poglabljanja vezi z novimi generacijami kupcev pohištva in nagovarjanja njihove potrebe po osebnem izrazu doma poudarja ključno prednost podjetja – da imajo vse za dom, ki podpira individualnost sodobnih Slovencev. »Z osebnim pristopom in raznolikimi možnostmi visokokakovostnega ter cenovno dostopnega pohištva Lesnina svojim kupcem omogoča, da dom opremijo čisto po svoje. Ker pa so življenjska poglavja – kot sta rojstvo in prvo stanovanje – tisti dogodki v življenju mladih, ko največkrat opremljajo ali prenavljajo svoj dom ter izbirajo novo pohištvo, jih je Lesnina postavila v ospredje nagovora ključnih elementov kampanje. Pri tem smo želeli poudariti, da čeprav se s temi življenjskimi poglavji sreča večina ljudi, jih vsak doživi in želi doživeti na svoj, edinstven način,« pojasnjujejo idejo kampanje.

Edinstvenost slovenskih domov

Slogan in zgodbe kampanje po mnenju njenih snovalcev odlično povzemata sporočilo, da lahko vsakdo poišče pohištvo, ki ustreza njegovi filozofiji življenja in doma. »Verjamem, da niti en dom, ki je opremljen s pohištvom iz Lesnine, ni videti enako. Letos Lesnina obeležuje že 75 let edinstvenosti slovenskih domov in to je tisto, kar nas zares žene naprej,« pravi Roman Frank, direktor marketinga v Lesnini.

Neklasičen ton komunikacije

V treh videooglasih, ki so glavni element kampanje, spremljamo individualno ljubezensko zgodbo mladega para – vse od pikantnih začetkov pa do mejnika, ko se jima pridruži še tretji družinski član. Oglasi so drzni, humorni, a imajo močno čustveno noto, ki je v zadnjih letih postala Lesninina stalnica.

Petra Krulc, kreativna direktorica projekta in regijska izvršna kreativna direktorica na Futuri DDB, o projektu pravi: »Imeti možnost delati z naročnikom in znamko, ki razmišlja strateško, a si hkrati upa komunicirati nekonvencionalno, je zelo osvežujoče. Čestitke in poklon! Ključno vlogo je odigral tudi režiser Miha Mlaker, ki je izvorno idejo, tako scenarije kot način produkcije v počasnem posnetku, mojstrsko zrežiral.«

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje in družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Roman Frank in Katarina Bučar

Direktorici projekta v agenciji: Tjaša Penko in Alenka Pulec Jurjevčič

Kreativna stratega: Goran Lang in Petra Krulc

Kreativna direktorica: Petra Krulc

Tekstopiski: Tina Križaj in Petra Krulc

Umetniški direktor: Matt Penko

Strategija družbenih omrežij: Branka Bizjak Zabukovec, Ana Ribar in Jasna Kogej Kraševec

Medijska strategija in načrtovanje: Maja Maroša in Barbara Pagon

Oblikovalca: Jure Pogačnik in Daša Žerovnik

Režiser: Miha Mlaker

DOP: Miloš Srdić

Produkcijska hiša: Instant

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji