omio
Aktualno

Pa potuj, če si upaš!

Nemški primerjalnik cen Omio v novi oglaševalski akciji »Travel if you dare« predstavlja neprijetne oziroma stresne plati potovanj. Nauk oglasa? Vredno je.

Pomanjkanje spanca, da ujamete jutranji ali bolje rečeno nočni let. Nezanesljiv javni prevoz, ki ga zamudite tudi zaradi lastne neorganiziranosti. Prepiri s sopotniki na poti. Nadležni mrčes. Bankomat, na katerem ne morete dvigniti gotovine in ste zato odrezani od sveta. »Veste, kaj? Vredno je!« oglas, poln popotnikom znanih neprijetnosti oziroma FML-trenutkov, povzame pripovedovalka. »Potovati je izjemno. No, dokler ni. Toda če smo iskreni, so težji deli tisti, zaradi katerih so potovanja tako nepozabna,« so v sporočilu za javnost zapisali v Omiu.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji