startaj pica
Aktualno

Pausa Pizza je novi Hit produkt leta

Že sedmo leto so v podjetju SPAR Slovenija s podporo kupcev izbrali izdelek, ki je najbolj zaznamoval letošnjo sezono projekta Štartaj Slovenija. Naziv Hit produkt leta 2022 si je prislužila Pausa Pizza.

Gre za zamrznjeno pico z drožmi, pripravljeno na neapeljski način, ki jo je zasnoval mladi podjetnik Dan Strajnar; ta se je z vstopom v projekt prvič podal na samostojno podjetniško pot.

V sedmih letih so v projektu Štartaj Slovenija skupaj s partnerjema, agencijo za marketing in komunikacije Formitas in medijsko hišo PRO PLUS, na police trgovin SPAR in INTERSPAR uspešno postavili že več kot 200 izdelkov in s tem podprli 52 slovenskih podjetniških ekip. »Sporočilo, ki ga želimo dati kot Spar Slovenija, je, da lahko podjetniki Štartaj Slovenija z našo pomočjo, mentorstvom in svojo idejo ter voljo stopijo na trg in se predstavijo 100.000 kupcem, ki dnevno obiščejo naše trgovine, kar je enkratna priložnost,« je ob tem povedal David Kovačič, generalni direktor podjetja SPAR Slovenija.

Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši PRO PLUS, dodaja, da si na začetku tega projekta niso upali niti pomisliti, da bo tako uspešen, kot je danes, in da bodo vztrajali toliko sezon. Mojca Randl, ustanoviteljica Formitas Skupine, pa je izpostavila glavna cilja, h katerima stremijo od začetka. To sta spodbujanje slovenskega podjetništva ter razvoj novih inovativnih, lokalnih in trajnostnih izdelkov. »Projekt je pomemben predvsem zato, ker z njim javnost ozaveščamo o pomembnosti podpiranja domačih proizvajalcev. Z vsakim nakupom podpiramo slovenska podjetja in ustvarjamo nova delovna mesta, obenem pa skrbimo za okolje, saj izdelki niso uvoženi z drugega konca sveta,« pravi.

pausa pica

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji