PayPal
Aktualno

PayPal z največjo kampanjo do zdaj

Podjetje PayPal ima novo vodstvo, ki si je med drugim zadalo nalogo spremeniti način oglaševanja. V ZDA so predstavili največjo kampanjo do zdaj, v oglasu pa se pojavi znani komik Will Ferrell.

Oglas so zasnovali v sodelovanju z agencijo BBH USA in ga premierno predvajali pred prvo tekmo lige NFL v letošnji sezoni, kampanja pa bo aktivna vse do konca leta. Will Ferrell v oglasu s pesmijo »Everywhere« skupine Fleetwood Mac iz leta 1988 sporoča, da je PayPal sklenil partnerstvo z aplikacijo Apple Wallet, kar pomeni, da omogoča brezstično plačevanje povsod, kjer sprejemajo Apple Pay, ponujajo pa še številne druge ugodnosti.

PayPal z novimi oglaševalskimi aktivnostmi sledi misiji, ki so si jo zadali spomladi, in sicer, da bodo bolj aktivni na področju oglaševanja in da bodo pri tem bolj izkoristili podatke svojih uporabnikov, ki jih zbirajo že od ustanovitve leta 1998. V ta namen so ustanovili hčerinsko družbo PayPal Ads, na čelu katere je Mark Grether, ki je napovedal, da bo PayPal z oglasi letos dosegel milijardo dolarjev prihodkov.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji