PayPal z največjo kampanjo do zdaj
Podjetje PayPal ima novo vodstvo, ki si je med drugim zadalo nalogo spremeniti način oglaševanja. V ZDA so predstavili največjo kampanjo do zdaj, v oglasu pa se pojavi znani komik Will Ferrell.
Oglas so zasnovali v sodelovanju z agencijo BBH USA in ga premierno predvajali pred prvo tekmo lige NFL v letošnji sezoni, kampanja pa bo aktivna vse do konca leta. Will Ferrell v oglasu s pesmijo »Everywhere« skupine Fleetwood Mac iz leta 1988 sporoča, da je PayPal sklenil partnerstvo z aplikacijo Apple Wallet, kar pomeni, da omogoča brezstično plačevanje povsod, kjer sprejemajo Apple Pay, ponujajo pa še številne druge ugodnosti.
PayPal z novimi oglaševalskimi aktivnostmi sledi misiji, ki so si jo zadali spomladi, in sicer, da bodo bolj aktivni na področju oglaševanja in da bodo pri tem bolj izkoristili podatke svojih uporabnikov, ki jih zbirajo že od ustanovitve leta 1998. V ta namen so ustanovili hčerinsko družbo PayPal Ads, na čelu katere je Mark Grether, ki je napovedal, da bo PayPal z oglasi letos dosegel milijardo dolarjev prihodkov.