Pepsi: Le kdo ga ne bi imel?
Blagovna znamka Pepsi se pripravlja na novo sezono ameriške nogometne lige NFL z nenavadnim, a nadvse inovativnim izdelkom, ki bi si ga marsikdo želel v dnevni sobi.
Kaja Kovič
Pepsi je zasnoval marketinško akcijo z nagradno igro na družbenih omrežjih, v kateri bodo podelili oznamčeno televizijo s hladilnikom. 55-palčni televizor z vgrajenim mini hladilnikom za 16 pločevink je nastal z namenom promocije pijače Pepsi Zero Sugar in pridobitve novih gledalcev prihajajoče sezone NFL.
Kot so povedali pri Pepsiju, je izdelek nastal kot hudomušna rešitev večne dileme, s katero se srečujejo ljubitelji športa (in drugi gledalci televizije), ko želijo sredi tekme oditi v kuhinjo po pijačo iz hladilnika.
Akcija je povezana tudi s Pepsijevo platformo »Boljši s Pepsijem« in odločitvijo, da Pepsi ne bo več sponzoriral osrednjega dogodka ob polčasu Super Bowla, a bo vseeno nadaljeval sodelovanje z NFL, čeprav na drugačen način.