pepsi
Aktualno

Pepsi: Le kdo ga ne bi imel?

Blagovna znamka Pepsi se pripravlja na novo sezono ameriške nogometne lige NFL z nenavadnim, a nadvse inovativnim izdelkom, ki bi si ga marsikdo želel v dnevni sobi.

Pepsi je zasnoval marketinško akcijo z nagradno igro na družbenih omrežjih, v kateri bodo podelili oznamčeno televizijo s hladilnikom. 55-palčni televizor z vgrajenim mini hladilnikom za 16 pločevink je nastal z namenom promocije pijače Pepsi Zero Sugar in pridobitve novih gledalcev prihajajoče sezone NFL.

Kot so povedali pri Pepsiju, je izdelek nastal kot hudomušna rešitev večne dileme, s katero se srečujejo ljubitelji športa (in drugi gledalci televizije), ko želijo sredi tekme oditi v kuhinjo po pijačo iz hladilnika.

Akcija je povezana tudi s Pepsijevo platformo »Boljši s Pepsijem« in odločitvijo, da Pepsi ne bo več sponzoriral osrednjega dogodka ob polčasu Super Bowla, a bo vseeno nadaljeval sodelovanje z NFL, čeprav na drugačen način.

 

Del akcije so tudi televizijski oglasi:

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji