pepsi
Aktualno

Pepsi po desetih letih prekinja sponzorstvo spektakla med Super Bowlom

Pepsi je na Twitterju objavil, da ne bodo več sponzorirali »Super Bowl Halftime Show«, glasbenega spektakla med polčasom ene od najbolj gledanih tekem na svetu, za katerega so imeli podpisano partnerstvo od leta 2012.

Ob ekstravagantnem glasbenem dogodku med velikim finalom lige ameriškega nogometa NFL si gledalci ne bomo več zaželeli ohlajene stekleničke Pepsi. Blagovna znamka namreč uradno odstopa od dogodka, ki pred televizijske in računalniške zaslone privablja na stotine milijonov ljudi z vsega sveta, kar pomeni, da na tekmi njihov vsem znani modro-rdeči logotip ne bo več viden.

Odločitev je pretresla tako športno kot tudi glasbeno in poslovno javnost, zato so novinarji čez lužo hitro po objavi vzpostavili stik s podjetjem in poizvedli, čemu takšna odločitev.

Namesto Pepsija izotonična pijača Gatorade ...

V uradni izjavi za javnost so razložili, da matično podjetje PepsiCo obnavlja partnerstvo z ligo NFL, a slednje predstavlja širok del njihovega portfelja. »V našem portfelju nismo osredotočeni le na blagovno znamko Pepsi, temveč tudi na Lay's, Doridos, Quaker oats, Lipton Ice Tea, Gatorade in druge. Partnerstvo, ki traja že 40 let, bomo obnovili, a bo po novem vključevalo promocija novega izdelka, izotonične pijače Gatorade, ki bo športnikom lige NFL na voljo to jesen, drugim potrošnikom pa za začetku leta 2023.«

... ter vlaganje v pretočne in digitalne platforme

Ko sta Pepsi in NFL prvič podpisala pogodbo za glasbeni spektakel ob polčasu, se je pisalo leto 2012, in ta je predpostavljala dve milijardi vredno partnerstvo za deset let. Po tem obdobju pa so v PepsiCo ugotovili, da blagovna znamka Pepsi v prihodnjih letih ne more doseči še enkrat toliko, kot je do zdaj. Njihovih vezi z NFL ne prekinjajo, le sponzorske vložke bodo preusmerili v druge kanale. To so sponzorstvo dogodka NFL Draft, pozicioniranje blagovne znamke Gatorade ter obujenje platforme NFL Novinec tedna in NFL Novinec leta.

PepsiCo se namreč zaradi splošnega padca gledanosti televizije osredotoča poleg proizvodnje pijač in hrane tudi na pretočne in digitalne platforme. To so pokazali že ob letošnjem dogodku, ko so javnosti predstavili mobilno aplikacijo, preko katere so lahko spremljali dogajanje iz zakulisja polčasa in nagrad. V spletni trgovini z aplikacijami je bila ta aplikacija v času Super Bowla na 3. mestu pretočenih aplikacij v ZDA.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji