Pepsi s povsem prenovljeno celostno podobo
V Pepsiju bodo popolnoma pretresli svojo vizualno identiteto. Aktualna naj bi bila namreč preveč umirjena in se ne ujema z živahnostjo, ki jo ponujata blagovna znamka in sama pijača.
Kaja Kovič
Pepsi je razkril prenovo svojega logotipa in drugih vizualnih elementov, kot so embalaža, hladilniki, vozila, promocijsko blago (kozarci, podstavki ipd.) in modna linija. Novi videz bodo to jesen predstavili v ZDA, in sicer ob 125. obletnici znamke.
Todd Kaplan, vodja marketinga v Pepsiju, je napoved nove celostne grafične podobe komentiral: »V podjetju se lotevamo vseh teh norih marketinških in drugih distruptivnih podvigov, ki so daleč od sramežljivih. Logotip in grafična podoba preprosto postajata neskladna s tem, kako se vede naša blagovna znamka.«
Slovo od minimalizma
Z novim poglavjem se Pepsi močno odmika od minimalistične podobe blagovne znamke. Zamolklo modro barvo na podlagi so zamenjali z električno modrim odtenkom, ki ga dopolnjujejo ostri črni toni za ustvarjanje kontrasta. Druga sprememba, ki jo bodo opazili potrošniki, je, da je beseda Pepsi pomaknjena navzgor, postavljena znotraj logotipa, ki je po novem v obliki globusa. Črke grafične podobe so večje, krepkejše in manj ostre oziroma bolj igrive. Preoblikovani Pepsi uvaja v podobo še motiv srčnega utripa, s katerim poudarjajo občutek energije in gibanja, ter se poklanja njihovim vse pogostejšim akcijam, usmerjenim v glasbo.
Zadnja večja posodobitev grafičnih elementov je bila izvedena pred 14 leti, le nekaj let po prvem iPhonu in mnogo let pred vzponom platform, kot sta Netflix in TikTok, še doda Kaplan. Prav ta postavitev časovnice je zaposlene v podjetju PepsiCo navedla k razmišljanju in je posledično vodila k odločitvi za prenovo.