Pepsi
Aktualno

Pepsi se vrača v areno

Skoraj 20 let po tem, ko je Pepsi navdušil z oglaševalsko akcijo »Rimski imperij« (»Roman Empire«), se v areno vrača z novo kampanjo. Z njo praznujejo začetek sezone lige NFL 2024, katere podpornik so že dolga leta.

Oglas so naslovili »Naj bo vaš dan za tekmo epski« (»Make Your Gameday Epic«), gladiatorsko obarvan oglas pa so kot nalašč predstavili v času, ko gledalci po vsem svetu pričakujejo premiero drugega dela filmske uspešnice Gladiator.

V triminutnem videu poleg športnikov Josha Allena, Derricka Henryja, Justina Jeffersona in Travisa Kelcea nastopa tudi glasbenica Megan Thee Stallion z osveženo skladbo skupine Queen, We Will Rock You. »Pepsi je združil svet glasbe, športa in zabave na izjemen način in počaščena sem, da sledim stopinjam legend, ki so v kampanji Gladiator nastopile pred dvajsetimi leti,« je povedala ob tej priložnosti.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji