o28
Aktualno

Pet let delovanja agencije o28

Agencija o28, komunikacijska skupina, ki svoj portfelj gradi na treh stebrih korporativnega komuniciranja, treningov in trajnosti, te dni praznuje peto obletnico delovanja.

»Gre za pet let aktivnega in celovitega reševanja velikih in majhnih komunikacijskih izzivov,« pravita lastnici Alenka Vidic Praprotnik, ki je novembra 2019 postavila temelje agencije, ter Tina Cipot, ki se je agenciji priključila pred skoraj letom dni.

»Naša zaveza je, da vedno delujemo kot partner in svoje naročnike podpiramo na njihovi poti, skozi komunikacijski labirint. Vsakega naročnika obravnavamo celovito, poglobimo se v vse vidike njegovega izziva in skupaj z njim najdemo odgovore na pogosto zapletena strateška vprašanja. Naročnikove potrebe so v središču naših dejavnosti in prizadevanja – naš pristop je v celoti osredotočen na njihovo zadovoljstvo. Naša naloga je, da zagotovimo jasno smer in učinkovite rešitve, ki so prilagojene specifičnim ciljem naročnikov,« poudarja Alenka Vidic Praprotnik, strokovnjakinja na področju korporativnega in kriznega komuniciranja.

»Zagotavljamo komunikacijske rešitve in izvedbe, prilagojene specifičnim potrebam naročnikov«

Kot rečeno, svoj portfelj v o28 gradijo na treh stebrih korporativnega komuniciranja, treningov in trajnosti, kjer ponujajo storitve tako na strateški, taktični, kot tudi povsem izvedbeni ravni. V teh letih so zgradili ekipo, ki se lahko pohvali z izjemno prilagodljivostjo. »Jedro naše agencije je majhno, a imamo oblikovano mrežo vrhunskih zunanjih strokovnjakov, kar pomeni, da lahko vedno zagotavljamo komunikacijske rešitve in izvedbe, prilagojene specifičnim potrebam naročnikov,« izpostavlja Tina Cipot, ki je pred prihodom v o28 več kot deset let uspešno delovala kot vodja korporativnega komuniciranja in trajnostnih projektov v Lidlu Slovenije. Dodaja, da tako niso izvrstni le v korporativni komunikacijski dimenziji, pač pa podpirajo naročnike na različnih področjih, od strateškega pristopa k internemu komuniciranju, upravljanja spletnih skupnosti, treningov nastopanja, znamčenja delodajalca, tržnega, produktnega komuniciranja do gradnje odnosov z različnimi deležniki organizacij ter trajnostnih projektov. »To nas postavlja v vlogo ne le komunikacijskega izvajalca, ampak tudi zaupanja vrednega partnerja,« poudari.

Tudi sami proaktivno pristopajo k projektom. Med najodmevnejšimi sta kampanja »Očistimo Slovenijo digitalnih odpadkov«, kjer skupaj z Ekologi brez meja in različnimi partnerji ozaveščajo o problematiki digitalnega onesnaževanja, ter program »Vključen svet«, ki spodbuja aktivno vključevanje oseb z invalidnostjo na trg dela. Digitalno čiščenje Slovenije, ki so ga prvič izvedli letos spomladi, je bilo odmevno tudi preko meja Slovenije. Slovenski projekt se je s količino počiščenih podatkov namreč uvrstil na 3. mesto na ravni globalne iniciative Digital Clean Up.

Odkritost in sodelovanje sta temelj zaupanja

V o28 prisegajo na odkritost in sodelovanje, saj verjamejo, da je to temelj zaupanja. »Naš vsakdan je precej dinamičen,« pravi Cipotova, »a smo izjemno povezana ekipa. Stalno se tudi dodatno izobražujemo, da lahko svojim naročnikom ponudimo najboljšo in celovito podporo.«

Praznovanje petega rojstnega dne je zanje več kot le retrospektiva dosežkov – je izraz ponosa na vse, kar so ustvarili, in hkrati obljuba, da bodo s strokovnostjo, strastjo in jasno vizijo še naprej vodili svoje naročnike skozi komunikacijski labirint.

Zakaj o28?

Nekoliko nenavadno ime agencije, o28, je vezano na zanimiv datum v svetu komuniciranja. Po številnih virih je namreč 28. oktobra 1906 Ivy Lee po železniški nesreči družbe Pennsylvania Railroad spisal prvo uradno sporočilo za javnost. Ta datum je tako simbolična prelomnica v sodobnem strateškem in transparentnem komuniciranju, kar pa so zaveze tudi agencije o28, komunikacijske skupine.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji