neprimerna premiera
Opaženo

Neprimerna premiera

Telekom Slovenije je v sodelovanju s Pristopom na nedavni predpremierni predstavi letošnjega filmskega festivala Liffe na poseben način opozoril na neodgovorno uporabo tehnologije, ki smo ji pogosto priča tudi v kinodvoranah.

Kako bi se odzvali, če bi v kinu ob začetku filma nekaj posameznikov kljub opozorilu uporabljalo svoj mobilni telefon? Kaj bi storili, če bi kdo film »na skrivaj« snemal, nekdo drug igral igrice, tretji glasno telefoniral?

Obiskovalci predpremiere filma Pozno poleti v Cankarjevem domu so vse to in še več dejansko doživeli.

Pri Telekomu Slovenije so v sklopu dolgoročne platforme »Uživajmo pametno« kot glavni pokrovitelj 35. filmskega festivala Liffe pripravili posebno doživetje za vse gledalce. S pomočjo članov Impro šole – Iglu theatre so prikazali ravno nasprotno in zaigrali, kako je, ko gre vse narobe. Zbrani v dvorani so se močno odzvali na neprimerno vedenje posameznikov, ki so svoje vloge odlično odigrali. Kot pravijo v Telekomu Slovenije, verjamejo, da lahko z rednim ozaveščanje ustvarjajo boljšo družbo tako v digitalnih svetovih kot resničnem življenju.

Platforma »Uživajmo pametno« ozavešča o pametni, to je uravnoteženi, varni in odgovorni uporabi digitalnih tehnologij. Skupaj s strokovnjaki so pri Telekomu Slovenije pripravili tudi priporočila in pripomočke, ki spodbujajo odprt pogovor med starši oz. skrbniki ter otroci in mladostniki.

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji