neprimerna premiera
Opaženo

Neprimerna premiera

Telekom Slovenije je v sodelovanju s Pristopom na nedavni predpremierni predstavi letošnjega filmskega festivala Liffe na poseben način opozoril na neodgovorno uporabo tehnologije, ki smo ji pogosto priča tudi v kinodvoranah.

Kako bi se odzvali, če bi v kinu ob začetku filma nekaj posameznikov kljub opozorilu uporabljalo svoj mobilni telefon? Kaj bi storili, če bi kdo film »na skrivaj« snemal, nekdo drug igral igrice, tretji glasno telefoniral?

Obiskovalci predpremiere filma Pozno poleti v Cankarjevem domu so vse to in še več dejansko doživeli.

Pri Telekomu Slovenije so v sklopu dolgoročne platforme »Uživajmo pametno« kot glavni pokrovitelj 35. filmskega festivala Liffe pripravili posebno doživetje za vse gledalce. S pomočjo članov Impro šole – Iglu theatre so prikazali ravno nasprotno in zaigrali, kako je, ko gre vse narobe. Zbrani v dvorani so se močno odzvali na neprimerno vedenje posameznikov, ki so svoje vloge odlično odigrali. Kot pravijo v Telekomu Slovenije, verjamejo, da lahko z rednim ozaveščanje ustvarjajo boljšo družbo tako v digitalnih svetovih kot resničnem življenju.

Platforma »Uživajmo pametno« ozavešča o pametni, to je uravnoteženi, varni in odgovorni uporabi digitalnih tehnologij. Skupaj s strokovnjaki so pri Telekomu Slovenije pripravili tudi priporočila in pripomočke, ki spodbujajo odprt pogovor med starši oz. skrbniki ter otroci in mladostniki.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji