Pet trendov v digitalnem marketingu
Trendi v digitalnem marketingu se tako hitro spreminjajo, da je vedno težje pridobiti konkurenčno prednost na trgu. Katere veščine potrebujete še danes, da ne potonete že jutri?
Kaja Kovič
V času pandemije so številna podjetja prešla na delo na daljavo, ljudje so začeli še več časa preživljati za računalniki in digitalni marketing je tako postal bistven za preživetje večine blagovnih znamk. Stas Pamintuan iz agencije Digital Ethos je za medij The Drum razkril pet trendov, ki bi jih moral poznati vsak, ki se ukvarja z marketingom.
1. Generacija Z
Generacija Z odrašča in podjetja morajo razmisliti o svojih marketinških strategijah, s katerimi jih bodo vzgajali in jim ob tem zagotavljali nepozabne izkušnje, ki si jih ta generacija zelo želi. Rešitve za digitalni marketing morajo biti osredotočene prav nanje. Eden od načinov, kako ustvariti nepozabne izkušnje in občutek ekskluzivnosti, je uporaba vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki. S tem se bodo povezali z vami bolj, kot bi se prejšnje generacije.
2. Vsekanalni in celostni pristop
Potrošniki se dobro zavedajo, kakšnih izdelkov in storitev si želijo, zostrujejo pa se tudi njihova pričakovanja glede komunikacije blagovnih znamk. V poplavi informacij lahko podjetja prodrejo do ciljnega občinstva le s celostnim in enotnim pristopom, ki je vsekanalni.
3. Personalizacija
Poskrbite, da bodo vaše tržne akcije prilagojene različnim občinstvom. Kljub temu, da večina potrošnikov ceni zasebnost, dajejo prednost personalizaciji. Kampanje, ki jih prilagodite različnim profilom ljudi, imajo višje stopnje vključenosti, všečkov, komentarjev in ne nazadnje tudi nakupov. Najbolj znana primera personaliziranih produktov, ki žanjeta veliko uspeha, sta Spotifyjev seznam predvajanja in Netflixova priporočila.
4. Sodelovanje z mikrovplivneži
Vplivnostni marketing se je v zadnjih letih tako okrepil, da je mnogo vplivnežev pritegnilo milijone sledilcev. S prevzemanjem vedno več sponzoriranih objav so negativno vplivali na dojemanje njihove pristnosti in tako počasi izgubljajo moč. Danes je bolj smiselno vlagati v mikrovplivneže, ki imajo manjše, a predano občinstvo. Njihova moč se ne meri s številom sledilcev, temveč z njihovimi osebnimi odnosi s sledilci.
5. Video za prehitevanje digitalnih kanalov
Moč spletnega videa v digitalnih marketinških rešitvah je kljub dolgi prisotnosti vsak dan večja. Da, prav ste slišali – nismo še na vrhuncu, video se dokazuje kot izjemno močan medij; priljubljenost kratkih videoposnetkov in javljanj v živo le še narašča.