Pete Davidson vabi moške kupce v H&M
Ker si švedsko modno podjetje H&M želi več moških nakupovalcev in blagovno znamko v njihovih očeh pozicionirati kot bolj privlačno, so za novo globalno komunikacijsko akcijo vzpostavili partnerstvo s komikom Petom Davidsonom.
Kaja Kovič
S pomočjo agencije B-Reel so v novih oglasih prikazali Davidsona v najrazličnejših življenjskih situacijah, ki so nastale kot nekakšen komičen podaljšek njegovega resničnega življenja. V enem od spotov se komik z enim od sodelavcev iz zasedbe šova Saturday Night Live sprehaja po ulici in v vmesnem času zmotno verjame, da mu prijatelj neprestano hvali majico, v resnici pa je v bližini papiga, ki znova in znova kriči »Lepa srajca!« V H&M želijo z agencijo B-Reel posneti več tovrstnih posnetkov, prva dva pa se že predvajata od 28. aprila na televiziji, kanalih družbenih medijev, spletnih oglaševalskih platformah in v trgovinah H&M.
H&M ob kampanji poudarja, da koncept kampanje in njeni cilji niso vezani na sezonsko kolekcijo, temveč na povečanje skupnega tržnega deleža moških nakupovalcev.