m&m
Aktualno

Po novem boste lahko jedli vijolične bonbončke M&M's

M&M's predstavlja novo različico barvnih bonbončkov. Po novem bodo ljubitelji čokoladno-arašidovih bonbončkov v embalaži našli tudi njihovo vijolično različico, ki predstavlja sprejemanje in vključenost.

M&M's je ta teden razširil barvno lestvico enih od najbolj znanih barvnih čokoladno-arašidovih bonbonov na svetu. Javnosti so predstavili bonbon vijolične barve, ki so ga poimenovali gospodična Purple, kar predstavlja sprejemanje in vključenost. »Zelo smo navdušeni nad Purple, ker je znana po svojem iskrenem samoizražanju, močnem samozavedanju in pristnosti,« je povedala Jessica Adelman, vodja globalnih komunikacij pri Mars Wrigleyju.

Da bi obeležili rojstvo novega čokoladnega bonbončka, so v M&M's izdali pesem in videospot »I'm Just Gonna Be Me«, v katerem sodelujejo saksofonistka Grace Kelly, koreografa in plesalca Devin Santiago in Colo Cag, operni pevec Anthony Roth Costanzo in »preostala zasedba bonbončkov M&M's«.

Podjetje Mars Wrigley je projekt Purple zasnoval v sodelovanju z agencijami BBDO, Mediacom in Weber.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji