ugk
Aktualno

Podcenjena novoletna darila

Tajska trgovska veriga Tops in agencija VMLY&R sta v novi oglaševalski akciji želeli spremeniti percepcijo ljudi o novoletnih darilih. Izdelki iz supermarketov niso preveč običajni in premalo vredni, da ljudje nad njimi ne bi bili navdušeni.

Na prvi pogled podcenjena darila lahko sprožijo veliko veselje v času božično-novoletnih praznikov, sporočata trgovec Tops in VMLY&R. V novi oglaševalski akciji sta postavila obdarovanje na glavo in v kratkem filmu dokazala, se ljudje lahjo razveselijo tudi najbolj skromnih daril.

V nadrealističnem filmu se ženska vznemirja zaradi iskanja daril, a potem se spomni, da ima vse določeno vrednost. Odkrije, da imajo tudi vrečke z zadrgo, slani indijski oreščki, konzervirani divji losos in zavitek okusne salame presenetljivo moč za razveseljevanje njenih najdražjih. Končno premaga skrbi in se odpravi po prazničnih nakupih.

»Pri Topsu smo vedno verjeli v zagotavljanje vrhunskih izdelkov po dostopnih cenah. V novi akciji želimo poudariti, da so najboljša darila tista, v katerih lahko prejemniki uživajo in da srečo lahko najdemo tudi v najbolj podcenjenih predmetih,« je dejal Chakkit Chatupanyachotikul, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri blagovni znamki Tops. Anuwat Nitipanont, glavni kreativni direktor pri agenciji VMLY&R Tajska, je dodal: »Vesela doživetja ne smejo biti omejena na draga darila. Ljudi želimo spodbuditi, da uvidijo vrednost navidez običajnih stvari in se osvobodijo lastnih omejitev. Rezultat je zabaven in komičen praznični film, ki prikazuje, kako podcenjena darila premagajo vse ostala darila, in vas spodbuja, da ponovno razmislite o prazničnem nakupovalnem seznamu.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji