Podravka z novo celostno grafično podobo
Blagovna znamka Podravka je predstavila novo podobo, v središče katere so postavili srce. Zasnovali so jo v agenciji Bruketa&Žinić&Gray, za tipografijo pa je poskrbel Marko Hrastovec.
Kot je dejal Maroje Mrduljaš, strokovni sodelavec pri projektu, so s prenovo ločili logotip prehrambne znamke, ki daje nekoliko večji poudarek Podravkini specifični identiteti, in korporativni logotip, ki je bolj vključujoč za sprejemanje drugih identitet in poudarja raziskovalno-razvojno usmerjenost podjetja. »Na podlagi analize potreb podjetja smo ugotovili, da je optimalen pristop tisti, ki bo uravnotežil dolgoletno tradicijo vizualne identitete podjetja z nujnostjo komuniciranja novih vrednot, kar je potrdila tudi raziskava, ki smo jo izvedli. V okviru uvajanja sodobnih vrednot in osvajanja novih trgov je Skupina Podravka tako dobila vizualno podobo, ki ohranja vez s tradicijo ter nagovarja nova okolja in cilje,« je prepričan.
Med procesom prenove so v agenciji preizkušali številne različice srca ter različna razmerja med znakom, imenom blagovne znamke in podlago. »Naše raziskave so pokazale, da uporabniki Podravko najbolj prepoznajo prav po arhetipskem srcu – najstarejšem elementu njene vizualne identitete in po rdeči barvi. Znak srca je tako postal samostojen element. Oblikovali smo tudi povsem novo pisavo – Podravka sans. Gre za bogato tipografijo, v konture posameznih črk pa so vgrajene oblike iz Podravkinih preteklih logotipov. Prazen del črke A je enak kot polovica srca v aktualnem logotipu,« so svoje delo opisali v agenciji Bruketa&Žinić &Gray.