Pomagajte Ukrajincem s kreativno oblikovanimi NFT-ji
Strokovna žirija je na kreativnem natečaju za pomoč Ukrajincem z NFT-ji izbrala 11 finalnih navdihujočih del, ki jih bodo pretvorili v NFT-je in ponudili širši javnosti. Vsa zbrana sredstva bodo namenjena ukrajinskim družinam v stiski. Kako pomagati?
V času, ko Ukrajinci najbolj potrebujejo našo pomoč, je Slovenska oglaševalska zbornica na pobudo člana SOZ Mastercard pozvala vse oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo ljudem v stiski. (Več o tem preberite TU)
Vsaka dobrodelna pobuda šteje
Na poziv so se odzvale številne agencije in kreativci, skupaj so prejeli več kot 40 del, ki spodbujajo k solidarnosti do Ukrajincev v stiski, nagovarjajo k človečnosti in soustvarjanju boljšega sveta.
Izmed vseh prijavljenih je 9-članska strokovna žirija, v kateri so bili Anže Jereb (Leavingstone), Mirka Modrinić (Pristop), Aleš Petejan (Mastercard Slovenija), Sašo Petek (Agencija 101), Ivor Bogunić (Yootree), Petja Montanez (Vodik), Katja Petrin Dornik (Herman & partnerji), Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica MM-a, in Luka Klemenc, izbrala finalnih 11 del. »V podjetju Mastercard dajemo velik poudarek družbeni odgovornosti, ki prežema vse vidike našega delovanja in mednje sodi tudi pomoč sočloveku v stiski. Pobuda, da skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico pomagamo ljudem iz Ukrajine, je le ena od mnogih, a v teh časih izredno pomembna, in prav zato upamo, da bomo uspešno stopili skupaj in zbrali čim več sredstev,« razloži Aleš Petejan, direktor marketinga v Mastercard Slovenija.
Ko kreativnost in tehnologija združita moč
Izbrana dela bodo pretvorili v NFT-je (nezamenljive žetone) in jih preko platforme Truhoma ponudili širši javnosti. Vsa zbrana sredstva bodo v obliki paketov hrane darovali ukrajinskim družinam, ki so našle začasno zatočišče v Sloveniji. Vsi podatki o donacijah bodo transparentni, trajno shranjeni in dostopni vsakomur. Truhoma je namreč platforma, ki temelji na tehnologiji veriženja blokov, kar ji omogoča 100 % transparentnost in sledljivost. Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ, vidi v projektu poleg dobrodelne note tudi lep preplet dveh zelo aktualnih tem v kontekstu oglaševanja – družbene odgovornosti in NFT-jev, ki so trenutno eden od najopaznejših pokazateljev bliskovitega razvoja digitalnega okolja in znanilci interneta 3.0.
Pomagajte tudi vi
Na spletni strani, ki je dosegljiva na tej povezavi, si lahko po oddaji poljubnega zneska za paket pomoči izbrali najljubši NFT, si ga prenesli in z njim širili sporočilo upanja ter resnične pomoči. Posamezniki ali podjetja lahko donirajo poljubno število paketov v vrednosti 40 evro, vsak donator pa v zahvalo prejme NFT z enim od izbranih del. Projekt zbiranja sredstev bo odprt od 18. maja do 12. junija 2022.