publicis mejnik
Aktualno

Pomemben mejnik za Publicis Groupe

Publicis Groupe že pet let deluje kot ena agencijska skupina za celotno regijo Adriatik.

Pet let mineva od skupnega sestanka vseh agencij v lasti Publicis Groupe iz regije, na katerem je bila sprejeta odločitev za skupno in poenoteno delovanje vseh posameznih agencij in ekspertiz Publicis Groupe na trgih regije Adriatik z enim skupnim vodstvom, eno vstopno točko za naročnike in enim skupnim ciljem.

Do takrat so agencije v lasti Publicis Groupe tudi na trgih naše regije delovale samostojno, kot je bila praksa drugod po svetu. Prav Publicis Groupe pa je bila tista, ki je po gospodarski krizi prva med vsemi holdingi začela obdobje prestrukturiranja svojega načina delovanja in organiziranja, primernejšega za digitalno in platformsko dobo. Med vsemi ključnimi spremembami je bilo tudi povezovanje trgov in ekspertiz pod skupnim sloganom »Moč enega« (»The Power Of One«). Od sprva poskusnega projekta na nekaj trgih sveta, tudi v regiji Adriatik, je danes to že uveljavljen način delovanja agencijske skupine ob prav tako že uveljavljeni platformi Marcel (imenovani po ustanovitelju Publicisa Marcelu Bleustein-Blanchetu), globalnem orodju za povezovanje, izobraževanje, sodelovanje zaposlenih in klientov.

Danes skupno delovanje na vseh trgih znotraj ene agencijske skupine pomeni dnevno povezanost operativnih timov med trgi in hkrati eno kontaktno točko za naročnika, ne glede na ekspertizo, aktivnost naročnika ali domicilni trg delovanja. Tako so optimizirani hitrost  delovanja, minimalizirani stroški in čas naročnikov ter nadzor in pregled nad vsemi aktivnostmi. Ekipe in naročniki pa imajo dostop do vseh orodij, izkušenj, znanja in produktov agencijske skupine v regiji.

Model dosega zavidljive dosege

Publicis Groupe Adriatic je del največje in najvrednejše agencijske skupine na svetu – Publicis Groupe. V pisarnah na osmih trgih regije Adriatik sodeluje preko 340 strokovnjakov in ustvarja skoraj 60 milijonov evrov letnega prometa. Med največje regijske naročnike sodijo Renault/Dacia, NLB, Intersport, Samsung, Sandoz, Barilla, Smoki, Cedevita, Visa, Disney, Facebok in drugi.

Model, ki uspešno deluje po vsem svetu, tudi v regiji dosega zavidljive dosege. Slovenska agencija je zbrala največ točk na tekmovanju za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie do zdaj, v Srbiji je Leo Burnett že drugo leto zapored najbolj učinkovita agencija po izboru Effie in agencija leta, Makedonija pa se lahko pohvali z največ kanskimi levi na območju nekdanje Jugoslavije.

Slogan agencijske skupine, »The Power Of One«, za naročnike pomeni upravljanje in izvajanje konsistentnih komunikacijskih aktivnosti na vseh trgih hkrati, lokalno zagotavljanje strateških in taktičnih prilagoditev ter optimizacijo stroškov, so še sporočili iz Publicis Groupe Adriatic.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji