POP Promenada: Medijski vstop v jesen
Medijska hiša Pro Plus je tradicionalno prvi četrtek v septembru organizirala enega najbolj pričakovanih družabnih dogodkov jeseni – POP Promenado.
Kaja Kovič
Na Pro Plusu so se tudi na letošnjo jesen temeljito pripravili, to pa je zahtevalo veliko dela in močno interno in zunanjo ekipo. Ker uspešna podjetja ustvarjajo dobre poslovne partnerje, so tudi tokrat vse, ki pomagajo ustvarjati najbolj gledane vsebine na vseh platformah, povabili na medijski dogodek leta, POP Promenado.
Prvi četrtek v septembru je pravzaprav že tradicionalno v znamenju enega najbolj pričakovanih družabnih dogodkov jeseni in v družbi najbolj priljubljenih televizijskih obrazov. Na dogodku, ki se je drugo leto zapored odvil v njihovem glamuroznem studiu v ljubljanskem BTC Cityju, so spet dokazali, da znajo ustvarjati trende in orati ledino v medijskem svetu. Obiskovalcem so razkrili, kaj gledalce njihovih medijev čaka v jeseni 2023 ter podali ključne informacije o televizijski shemi in novosti, ki jih čakajo.
Aleš Muhič, dirkektor trženja, je za MM razkril, da na televizijske ekrane vračajo oddajo Slovenija ima talent, enega izmed najbolj atraktivnih formatov, ki ga POP TV ponuja, po drugi strani pa veliko obetata tudi oddaji Štartaj, SLovenija in Kmetija, zato se že veseli sodelovanja z njihovimi dolgoletnimi in novimi partnerji.
V tem duhu in z visokimi cilji za prihodnost so se s poslovnimi partnerji, podjetniki in estradniki zabavali pozno v noč.
-
Po preprogi so se sprehodili priljubljeni obrazi dnevnoinformativnih oddaj, zvezde domačih serij, voditelji in sodniki resničnostnih šovov, ki jih lahko spremljate na POP TV in VOYO. Dogodka so se udeležili mnogi poslovni partnerji televizijske hiše, novinarji drugih medijskih hiš, spoštovani gostje. Fotografije si lahko ogledate spodaj:
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m