POP TV: Oglasi za boljši jutri
V medijski hiši Pro Plus so razvili nov oglasni blok, ki je namenjen podjetjem s trajnostno komunikacijo. O pobudi smo se pogovarjali z vodjo televizijskega trženja Jano Štokovič.
Kaja Kovič
Vizualna in zvočna ločitev od drugih oglasnih blokov v novem oglasnem bloku »Oglasi za boljši jutri« bo potrošnikom ponudila dodatno vrednost. Oglasni blok bo namreč ustvaril edinstveno doživetje, ki pritegne pozornost in poudarja pomembnost trajnostnega razvoja. Potrošnikom bo tako sporočal, da podjetja, ki se oglašujejo v tem bloku, dejansko skrbijo za prihodnost, kar povečuje privlačnost in zaupanje v te blagovne znamke.
Od kod ideja?
»Oglaševanje ima pomembno vlogo pri vplivanju na javno mnenje in potrošniške navade. Verjamemo, da lahko s trajnostnimi oglaševalskimi rešitvami spodbujamo oglaševalce in gledalce k bolj trajnostnemu obnašanju. Mnogi naši poslovni partnerji imajo že zelo dobro razvite trajnostne oziroma ESG strategije, mi pa smo se jim še dodatno približali, da izkoristijo moč oglaševanja pri spodbujanju trajnostnih vrednot in preko svojih sporočil ter akcij pozitivno vplivajo na potrošnike,« je uvodoma pojasnila Jana Štokovič, vodja televizijskega trženja v družbi Pro Plus. Ena od njihovih trajnostnih oglaševalskih rešitev bo tako poseben sklop trajnostnih oglasov na televiziji, ki so ga poimenovali »Oglasi za boljši jutri«.
Sinergija med oglaševalci, gledalci in medijsko hišo
»Ti oglasi ne samo da informirajo o izdelkih oglaševalcev, ampak tudi navdihujejo ljudi k premisleku o njihovih dejanjih in spodbujajo trajnostne prakse. Naš cilj je ustvariti sinergijo med oglaševalci, gledalci in našo medijsko hišo, kjer se vsi skupaj zavzemamo za trajnostne vrednote in prihodnost. Poleg tega naša ponudba trajnostnih oglaševalskih rešitev sovpada z našo lastno POP trajnostno strategijo. Kot največji ustvarjalec televizijske produkcije v Sloveniji smo se zavezali k odgovornemu delovanju in sledenju načelom ESG,« je povedala za MM.
Rezultati so že vidni
Pro Plus se pri oddajah lastne produkcije trudi zmanjšati količino odpadkov in ogljični odtis, poleg tega pa uporabljajo trajnostne prakse, kot so omejevanje kajenja, dialogi o varovanju okolja, uporaba ekoloških prevoznih sredstev, recikliranje in uporaba naravi prijaznih izdelkov. »Naša prizadevanja že kažejo prve rezultate, saj je že pet naših oddaj pridobilo mednarodni certifikat za zeleno filmsko produkcijo Albert. Prav tako na naših spletnih portalih in v informativnih oddajah poročamo o zdravem življenju, skrbi za naravo in trajnostnih praksah. Naši zaposleni so aktivno vključeni v različne trajnostne aktivnosti in podpiramo družbeno odgovorne projekte, med njimi Verigo dobrih ljudi, ki razvijajo potenciale skupin in posameznikov,« doda sogovornica.