cannes
Aktualno

Popolna gverilska akcija s popolnim zaprtjem ceste v Cannesu

V jutranji prometni konici na glavni cesti Cannesa se je ustvaril neverjeten kaos – zaprtje ceste, hupanje avtomobilov, policija, množica ljudi s transparenti in visok žerjav, po katerem sta plezala človeka, oblečena v risane junake.

Silvia Pastorelli, odgovorna za komunikacijske akcije pri organizaciji Greenpeace, mi je potihem predlagala, da se umakneva, saj ne želi, da pride do policistov preveč informacij, saj lahko še koga aretirajo. V meni je zbudila neverjetno radovednost in takoj sem se umaknila z njo stran od divjega dogajanja. »Komunikacijska akcija se je začela oktobra in z njo želimo spodbuditi oglaševalske agencije, naj prenehajo sodelovati z energetskimi korporacijami, ki ponujajo fosilna goriva. Želimo zbrati milijon podpisov, ki jih bomo predložili ustrezni oglaševalski instituciji v Evropski uniji. Upam, da bomo uspeli prepovedati oglaševanje goriva in podobnih energentov, ki v zadnjih letih povzročijo več smrti kot tobak. Pred 20 leti nam je uspelo prepovedati oglaševanje tobačnih izdelkov, zato upam, da nam bo uspelo prepovedati oglaševanje fosilnih goriv,« razloži. »Najbolj nas boli, da se tovrstne korporacije predstavljajo kot zelo zelene, v resnici pa je njihov primarni posel prodaja fosilnih goriv, s katerimi uničujejo naše zdravje in življenja.«

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji