cannes
Aktualno

Popolna gverilska akcija s popolnim zaprtjem ceste v Cannesu

V jutranji prometni konici na glavni cesti Cannesa se je ustvaril neverjeten kaos – zaprtje ceste, hupanje avtomobilov, policija, množica ljudi s transparenti in visok žerjav, po katerem sta plezala človeka, oblečena v risane junake.

Silvia Pastorelli, odgovorna za komunikacijske akcije pri organizaciji Greenpeace, mi je potihem predlagala, da se umakneva, saj ne želi, da pride do policistov preveč informacij, saj lahko še koga aretirajo. V meni je zbudila neverjetno radovednost in takoj sem se umaknila z njo stran od divjega dogajanja. »Komunikacijska akcija se je začela oktobra in z njo želimo spodbuditi oglaševalske agencije, naj prenehajo sodelovati z energetskimi korporacijami, ki ponujajo fosilna goriva. Želimo zbrati milijon podpisov, ki jih bomo predložili ustrezni oglaševalski instituciji v Evropski uniji. Upam, da bomo uspeli prepovedati oglaševanje goriva in podobnih energentov, ki v zadnjih letih povzročijo več smrti kot tobak. Pred 20 leti nam je uspelo prepovedati oglaševanje tobačnih izdelkov, zato upam, da nam bo uspelo prepovedati oglaševanje fosilnih goriv,« razloži. »Najbolj nas boli, da se tovrstne korporacije predstavljajo kot zelo zelene, v resnici pa je njihov primarni posel prodaja fosilnih goriv, s katerimi uničujejo naše zdravje in življenja.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji