uefa euro
Aktualno

Poraz za Slovenijo, zmaga za gledanost

Včerajšnji nogometni spektakel med Slovenijo in Portugalsko je do zdaj najbolj gledana tekma letošnjega Evropskega prvenstva v nogometu.

Včerajšnja živce parajoča tekma, kjer se je o uvrstitvi v četrtfinale odločalo s streljanjem enajstmetrovk, se bo nedvomno zapisala v slovensko zgodovino. O tem pričajo tudi podatki o gledanosti. Iz RTV-ja so sporočili, da si je včerajšnjo tekmo ogledalo povprečno kar 26,1 % ali pol milijona (499.000) gledalcev, starih več kot 4 leta. To predstavlja kar 65-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času prenosa. Tudi na digitalnih platformah rtvslo.si in RTV 365 so v okviru prenosa v živo zabeležili več kot 235.700 ogledov.

Tekma s Portugalsko močno odmevala tudi na spletu in družbenih omrežjih

Na portalu rtvslo.si je članek z naslovom 120 minut so živele slovenske sanje, kruto jih je razcefral Diogo Costa, v katerem so lahko navijači spremljali tekmo, zabeležil 290 tisoč ogledov. Na Facebooku so objave o nogometnih vsebinah na rtvslo.si dosegle več kot 530 tisoč sledilcev, na Instagramu pa 50 tisoč. 

Sprejem slovenskih nogometnih junakov bo danes na Kongresnem trgu v Ljubljani ob 18. uri. 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji