Potrošniki z znamkami najraje komunicirajo preko zasebnih sporočil
Raziskava uporabniške izkušnje je pokazala, da z blagovnimi strankami najraje komuniciramo preko zasebnih sporočil (Facebook, WhatsApp, Viber).
Kaja Kovič
Raziskava podjetja Spectrm, ki se ukvarja z optimizacijo pogovorov med uporabniki in blagovnimi znamkami, kaže, da potrošniki z blagovnimi znamkami najraje komunicirajo preko zasebnih sporočil, zato ker naj bi bilo to bolj preprosto, učinkovito in predvsem hitreje. Možnost tovrstnega pogovora pogosteje vodi do zaključka prodajnega procesa. Max Koziolek, izvršni direktor Spectrma, je povedal, da ima možnost zasebnih sporočil, ki jih upravlja fizična oseba, velik vpliv na pripadnost uporabnikov določeni blagovni znamki in tudi na samo prodajo.
Številne blagovne znamke svoje pogovorne kanale omejujejo le na komunikacijo preko elektronske pošte ali klepetalne robote na svojih spletnih mestih, ugotovitve poročila pa osvetljujejo, da je to napačen način razmišljanja. »Potrošniki želijo biti z blagovno znamko v interakciji na način, kot komunicirajo s svojimi prijatelji – preko zasebnih sporočil v Facebook Messengerju, na Instagramovem Direct Message ali WhatsAppu,« pojasni Koziolek.
V raziskavi je sodelovalo 1726 potrošnikov, 780 iz Evrope in 946 iz ZDA, in kar 80 odstotkov vprašanih je dejalo, da dajejo prednost blagovnim znamkam, ki prilagodijo uporabniško izkušnjo vsaki stranki posebej in da so v tovrstni komunikaciji pripravljeni razkriti več podatkov. V študiji še razkrivajo, da so najbolj priljubljeni kanali komuniciranja Facebook, Instagram inr WhatsApp.