signal
Aktualno

Potrošniki z znamkami najraje komunicirajo preko zasebnih sporočil

Raziskava uporabniške izkušnje je pokazala, da z blagovnimi strankami najraje komuniciramo preko zasebnih sporočil (Facebook, WhatsApp, Viber).

Raziskava podjetja Spectrm, ki se ukvarja z optimizacijo pogovorov med uporabniki in blagovnimi znamkami, kaže, da potrošniki z blagovnimi znamkami najraje komunicirajo preko zasebnih sporočil, zato ker naj bi bilo to bolj preprosto, učinkovito in predvsem hitreje. Možnost tovrstnega pogovora pogosteje vodi do zaključka prodajnega procesa. Max Koziolek, izvršni direktor Spectrma, je povedal, da ima možnost zasebnih sporočil, ki jih upravlja fizična oseba, velik vpliv na pripadnost uporabnikov določeni blagovni znamki in tudi na samo prodajo.

Številne blagovne znamke svoje pogovorne kanale omejujejo le na komunikacijo preko elektronske pošte ali klepetalne robote na svojih spletnih mestih, ugotovitve poročila pa osvetljujejo, da je to napačen način razmišljanja. »Potrošniki želijo biti z blagovno znamko v interakciji na način, kot komunicirajo s svojimi prijatelji – preko zasebnih sporočil v Facebook Messengerju, na Instagramovem Direct Message ali WhatsAppu,« pojasni Koziolek.

V raziskavi je sodelovalo 1726 potrošnikov, 780 iz Evrope in 946 iz ZDA, in kar 80 odstotkov vprašanih je dejalo, da dajejo prednost blagovnim znamkam, ki prilagodijo uporabniško izkušnjo vsaki stranki posebej in da so v tovrstni komunikaciji pripravljeni razkriti več podatkov. V študiji še razkrivajo, da so najbolj priljubljeni kanali komuniciranja Facebook, Instagram inr WhatsApp.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji