»Predvidevajte, da zmorem!«
Ob svetovnem dnevu Downovega sindroma, ki ga praznujemo 21. marca, so v društvu CoorDown predstavili oglas, s katerim želijo pokazati, da marsikateri predsodek, ki ga morda imamo o ljudeh z Downovim sindromom, ne drži.
»Naše negativne predpostavke o ljudeh z Downovim sindromom nas lahko pripeljejo do tega, da z njimi ravnamo tako, da te predpostavke sčasoma postanejo resničnost. V sociologiji se temu reče 'samouresničujoča se prerokba'. Zakaj ne bi obrnili svojih perspektiv?« sprašujejo v društvu CoorDown. V oglasu nas nagovarjajo, naj bodo naše predpostavke raje pozitivne. Tako bomo ljudem z Downovim sindromom dali več priložnosti v šolah, na delovnem mestu, v medsebojnih odnosih in dejavnostih, s katerimi se ukvarjajo. In morda bo nekoč to postala resničnost.
S tem se strinja tudi protagonistka oglasa, ki poziva: »Predvidevajte, da zmorem!«