CoorDown
Aktualno

»Predvidevajte, da zmorem!«

Ob svetovnem dnevu Downovega sindroma, ki ga praznujemo 21. marca, so v društvu CoorDown predstavili oglas, s katerim želijo pokazati, da marsikateri predsodek, ki ga morda imamo o ljudeh z Downovim sindromom, ne drži.

»Naše negativne predpostavke o ljudeh z Downovim sindromom nas lahko pripeljejo do tega, da z njimi ravnamo tako, da te predpostavke sčasoma postanejo resničnost. V sociologiji se temu reče 'samouresničujoča se prerokba'. Zakaj ne bi obrnili svojih perspektiv?« sprašujejo v društvu CoorDown. V oglasu nas nagovarjajo, naj bodo naše predpostavke raje pozitivne. Tako bomo ljudem z Downovim sindromom dali več priložnosti v šolah, na delovnem mestu, v medsebojnih odnosih in dejavnostih, s katerimi se ukvarjajo. In morda bo nekoč to postala resničnost.

S tem se strinja tudi protagonistka oglasa, ki poziva: »Predvidevajte, da zmorem!«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji