balažič
Aktualno

Prejemnik nagrade za oglaševalsko osebnost je Toni Balažič

Stanovsko nagrado Slovenske oglaševalske zbornice oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič, glavni izvršni direktor skupine Panvita. Nagrado bo dobil 10. septembra 2021, na petkovi zaključni prireditvi jubilejnega 30. SOF.

Toni Balažič je v svoji tridesetletni karieri deloval tako na področju komunikacij in marketinga kot tudi korporativnega upravljanja. Njegovi karierni začetki segajo v zgodnja 90-ta leta, v podjetju SPEM, sledila sta Petrol in AT Kearney, prvič pa je vodenje podjetja prevzel v letu 2007, in sicer Fructal. Iz Ajdovščine se je nato preselil v Ljubljano, kjer je sprejel še dva karierno pomembna izziva – vodenje Žita in nato Mercatorja, sploh pri slednjem je uspešno implementiral eno od zahtevnejših finančnih prestrukturiranj. Pri svojih 47-ih letih danes uspešno krmari med izzivi, ki jih ima v podjetju Panvita, skupini, ki zaposluje že več kot 600 ljudi.

»Pomen in vlogo marketinga v podjetju spoznavam že od začetka svoje poslovne poti. Tudi danes, potem ko sem delal v različnih podjetjih, verjamem, da je marketing protagonist vsake organizacije. Je eden od ključnih stebrov delovanja in poslovanja podjetij, njegove niti pa odločilno vplivajo na razvoj izdelkov in storitev ter samo tržno kulturo podjetja. Njegova vloga in pomen sta razpršena skozi celotno podjetje in procese. Marketing je namreč vseprisoten, in sicer tudi usmerja napore za povečevanje dodane vrednosti organizacije z inovativnimi, specifičnimi pristopi. Vse odkar sem del vodstvenih struktur podjetja, se vedno trudim, da je moja marketinška filozofija pomemben del strategije podjetij, ki jih vodim,« je povedal Balažič.

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji