bla
Aktualno

»Premisli še enkrat« Adama Granta je najboljša poslovna knjiga leta 2022

Združenje Manager ter Zbornica knjižnih založnikov in knjigotržcev sta za najboljšo poslovno knjigo leta 2022 razglasili »Premisli še enkrat« ameriškega organizacijskega psihologa Adama Granta (UMco, 2022).

Strokovna komisija, ki jo sestavljajo predsednik Janez Škrabec ter članice in člani Petra

Juvančič, Enej Kirn, Vladimir Kukavica, Marjana Lavrič Šulman, Lovro Peterlin in Ajda Vodlan, je izbirala izmed 15-imi naslovi, ki so jih nominirali slovenski založniki. Med njimi je bilo 9 knjig slovenskih avtorjev in 6 knjig tujih avtorjev.  Komisija se je za Grantovo knjigo (o kateri smo pisali tudi v 495. Marketing magazinu) odločila, ker ocenjuje, da je ena od ključnih sposobnosti, ki jih morajo poslovneži v teh kriznih časih pridobiti, sposobnost od-učenja. »Pandemija, nato vojna v Evropi in hkrati energetska kriza skupaj z logističnimi izzivi ter izjemno inflacijo so ustvarili situacijo, ki ni le izjemno zahtevna za trenutno preživetje, temveč ustvarja svet negotovosti in torej zahteva izjemno zahteven razmislek o tem, kaj bo, kaj nas čaka. Pomembno se je torej vprašati: zakaj verjamemo, kar verjamemo in kako to spremenimo, ko spoznamo, da nam ne koristi. Kako se soočiti s situacijo, ko ugotovimo, da nekaj, kar smo se naučili in mislimo, da vemo, ni več prav?« so zapisali.

Grantovo knjigo opredeljujejo kot obvezno branje, učbenik za sodobne trajnostne voditelje, ki »nam pomaga, da stopamo s piedestala prepričanj, da imamo na temelju preteklih uspehov doživljenjsko jamstvo, da v danem trenutku vodimo prav«. »Čtivo je povabilo, da opustimo znanja in prepričanja, ki nam ne služijo več dobro, ter se, kot pravi Grant, zasidramo v prožnost namesto doslednost. Je spodbudno, razsvetljujoče znanje,« je še zapisala komisija.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji