dms
Aktualno

Prenovljeno tekmovanje za nagrado marketinška odličnost

Društvo za marketing Slovenije (DMS) bo po novem na Slovenski marketinški konferenci (SMK) podeljevalo nagrade po prenovljenih merilih.

Kot poudarjajo pri DMS, so marketinško odlični tisti prebojni projekti, ki z združevanjem različnih poslovnih elementov in aktivnosti podjetju pomagajo, da je kos sodobnim izzivom poslovanja. Nove tekmovalne kategorije so tako odličen korak pred drugimi, odličnost marketinške kategorije, odličnost odgovornega delovanja in marketinška odličnost v izrednih razmerah.

»Namen prenove je razširiti prepoznavnost različnih vidikov marketinške odličnosti in jo še bolj približati marketinški stroki. Odslej bomo z nagrado nagrajevali tudi odlične posamezne marketinške projekte, prakse in strategije,« pojasnjujejo pri DMS.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji