disney
Aktualno

Pretočna platforma Disney Plus zdaj tudi v Sloveniji

Podjetje Walt Disney sredi junija uradno vzpostavlja svojo platformo Disney Plus tudi za slovenske uporabnike, ki si bodo že prvi dan lahko ogledali več kot 700 filmov, serij, risank in dokumentarnih oddaj, zbirko pa bodo stalno povečevali.

Vedno več Slovencev dopolnjuje ali pa je že zamenjalo običajno televizijsko shemo za sodobne platforme s pretočnimi vsebinami in si deževnih koncev tedna ne predstavljajo drugače kot na kavču ob Netflixu ali HBO-ju. Tovrstne platforme pa že prav kmalu dobijo tudi pri nas zelo resnega konkurenta. Walt Disney Company namreč širi storitev videa na zahtevo Disney Plus na 53 novih tržišč, od tega v 42 držav, med katerimi je tudi Slovenija, in na 11 ozemelj.

Imajo skoraj 180 milijonov naročnikov

Od uvedbe platforme Disney Plus konec leta 2019 so se pretočne storitve družbe Disney hitro razširile. Danes je na njihove platforme videa na zahtevo naročenih že skoraj 180 milijonov uporabnikov. Družba namerava s pretočnimi storitvami do konca prihodnjega leta vstopiti na skupno 160 svetovnih tržišč in s tem dodatno povečati število naročnikov.

Platforma Disney Plus bo gledalcem nudila zbrana dela Disneyja, Pixarja, Marvela, Vojne zvezd, National Geographica in produkcije Star, veliko vlagajo pa tudi v ustvarjanje izvirnih lokalnih in regionalnih vsebin. Na predstavitvenem virtualnem dogodku za medije so povedali, da so trenutno najbolj gledani filmi na platformi vsi deli Vojne zvezd, Hamilton in Captain Marvel, serije Moon Knight, Mandalorian in Obi-Wan Kenobi, animirani filmi 101 dalmatinec, Peter Pan, Zgodba igrač, Sneguljčica in Encanto, prav tako Simpsonovi, vse dokumentarne oddaje National Geographica ter resičnostna serija The Kardashians.

Disney Plus predstavlja dosedanjim platformam za pretočne vsebine konkurenco tudi s finančnega vidika, saj znaša mesečna naročnina 7,99 evra, letna pa 79,90 evra. Uporabniki bodo lahko en račun Disney Plus razdelili na sedem različnih profilov na štirih napravah naenkrat.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji