Primer dobre prakse: »Citycenter smo ljudje«
V času koronakrize je interno komuniciranje v podjetjih prišlo do še večjega izraza. Kako pomembna je odkrita in pristna komunikacija z zaposlenimi, se zavedajo tudi v nakupovalnem središču Citycenter Celje.
Tina Guček
Kot pravi center managerka Darja Lesjak, je prav v tem negotovem obdobju pomembno, da ekipa »diha kot eno«. Vsekakor si jih lahko vzamemo za zgled, zato jih predstavljamo kot vzorčni primer internega komuniciranja.
V času koronakrize so v Citycentru Celje zasnovali prav posebno številko svoje revije Magazin z nosilno zgodbo »Citycenter smo ljudje«. V njem so največjo pozornost namenili zaposlenim v nakupovalnem središču. Magazin je tiskani brezplačnik, ki ima svoje stalne bralce, preko različnih zgodb pa prinaša širok nabor vsebin za vse generacije. Za prijetno in zanimivo branje poleg trendovsko bogatih predstavitev modnih zgodb vsakič poskrbijo tudi z izvirno stilsko preobrazbo in osrednjim intervjujem, ki je zadnja leta postal zaščitni znak Magazina. Darja Lesjak, center menedžerka v Citycentru Celje in tudi urednica revije, pravi, da jo izdajajo že od samega začetka poslovanja nakupovalnega središča, to je že dobrih 14 let.
»Ponuja veliko zanimivega branja, predvsem pa se trudimo, da vsaka številka izraža duh časa. Tako v osrednjem intervjuju vsakič predstavimo aktualne zgodbe in zanimive osebe, pa ne le iz lokalnega okolja, temveč tudi širše. Poleg predstavitev aktualnih modnih trendov in ponudbe naših partnerjev v nakupovalnem središču, se nam je tokrat, v tem novem 'pokoronskem' času zdelo še posebej pomembno predstaviti ljudi, ki soustvarjajo uspešno zgodbo Citycentra,« pravi Darja Lesjak. Na Celjskem so prav oni najsodobnejše in največje nakupovalno središče, ki zaposluje več kot 800 ljudi, rdeča nit aktualnega Magazina pa so bili prodajalke in prodajalci, ki so prvi stik z njihovimi obiskovalci.
Prodajalci na bolj osebni ravni
Prodajalci, ki so na nek način duša nakupovalnega središča in njegovi največji ambasadorji, so se predstavili v oblačilih in modnih dodatkih, ki jih zastopajo. Poleg tega so se v kratkih intervjujih predstavili tudi kot posamezniki, s svojimi željami in navadami. Da so se lahko predstavili na malce bolj osebni ravni, jim je veliko pomenilo. »Nekaterim smo dodelili glavne vloge na fotografiranjih in jih predstavili v obliki modelov in rezultati so bili izjemni. Številne smo tudi prosili, da z nami delijo svoje bogate dosedanje izkušnje in vsem je to ogromno pomenilo. Verjamem, da imeti posluh za zaposlene, pomeni tudi imeti dobre odnose z njimi,« je prepričana Lesjakova.
Pravi, da so revijo odlično sprejeli tudi obiskovalci, ki so v njej prepoznavali »domače« obraze s fotografij, ko so ponovno imeli možnost obiskati svoje najljubše trgovine. »Magazin razpošiljamo štirikrat v letu na naslove vseh gospodinjstev v širši celjski regiji, dostopen pa je tudi v e-obliki na spletni strani Citycentra Celje. Posamezne zgodbe predstavljamo tudi na naših družbenih omrežjih in tako smo sledilcem prikazali tudi naše ljudi in fotografije modelov, ki so zares izvrstno opravili svoje delo,« pove in izpostavi odziv, ki se ji je še posebej vtisnil v spomin: »To je odziv gospe Dragane iz Restavracije Interspar, ki dela v Citycentru že od samega začetka. Bila je zelo ponosna, da je bila njena zgodba predstavljena v našem časopisu, še posebej pa na dejstvo, da so jo mnogi bralci prepoznali in se odzvali s številnimi pohvalami.«
»Dihamo kot eno«
V času koronakrize se je za vodje še posebej močno izkazalo, kako pomembno motivacijsko in spodbujevalno vlogo imajo. Tudi zaposleni se namreč soočajo z nasprotujočimi se čustvi, bojijo se za svoje službe, skrbi jih, kako bi morebitna izguba prihodkov vplivala nanje in na njihove družine. Tega se zaveda tudi Darja Lesjak, ki pravi, da je zanjo v vlogi vodje nakupovalnega središča pomembno, da je ves čas v stiku tako s partnerji v nakupovalnem središču kot z ožjo ekipo sodelavcev. »Na ta način se dobro poznamo in to tudi pomeni, da se lahko hitro odločamo in odzivamo na nastale situacije v okolju – dobre in tiste manj ugodne. Lahko rečem, da kot ekipa 'dihamo kot eno'. Da smo dosegli visoko stopnjo homogenosti, pripisujem tudi dobri komunikaciji med nami in dobrim odnosom. Doslej smo izvedli tudi številna izobraževanja in team buildinge ter spoznali drug drugega tudi zunaj službenih okvirjev. To nas krepi in daje spodbudo za uspešno delo tudi v prihodnje,« je ponosna.
Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, september 2020, #471. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.