Pripravite se na novo dozo znanja iz digitalnega marketinga
IAB Slovenija konec marca vabi na priprave na na certificiranje znanja iz digitalnega marketinga v okviru programa DIMAQ.
Program vključuje 12 področij digitalnega marketinga in dve spletni praktični delavnici, kjer trenerji prikazujejo postavitve oglasne kampanje na Googlu in družbenem omrežju Facebook.
Gre za 5-dnevno strokovno pripravljeno izobraževanje s priznanimi master trenerji, pri katerem udeleženci pridobijo vso potrebno učno gradivo (prezentacije s predavanj, slovar digitalnih izrazov DIMAQ), v času programa pa preverijo znanje tudi s simulacijo izpita, ki služi kot priprava na realno opravljanje DIMAQ strokovnega izpita, katerega običajna vrednost je 250 evrov. Pri organizatorju IAB Slovenija izpostavljajo tudi možnost nadaljnje uporabe spletne platforme in vključitev v program recertifikacije. Program izobraževanja je usklajen z evropskim ogrodjem kvalifikacij (raven 5) in podprt s strani slovenske digitalno-marketinške stroke.
Razumevanje celotnega digitalnega okolja
Iz IAB Slovenija so sporočili, da DIMAQ koristi vsem, ki tako ali drugače delujejo ali sodelujejo z ustvarjalci v marketingu. »Pomaga razumeti celotno digitalno okolje in specifične značilnosti posameznih kanalov, ciljev, metrik in logiko delovanja posamezne platforme. Z njim boste razširili svoje znanje in pridobili mednarodno priznan certifikat digitalnega marketinga DIMAQ in mednarodno priznan naziv strokovnjak digitalnega marketinga DIMAQ.«
Novosti pri programu DIMAQ
Ob tem so še komentirali, da se digitalne obrti sicer ne da naučiti v petih dneh, je pa program DIMAQ dobra osnova za nadaljevanje praktičnega učenja in dela v marketinški agenciji, podjetju ali mediju. »Pri tem smo v letošnjem letu uvedli tudi nekaj osvežitev. Mobilna sporočila v zadnjem času doživljajo renesanso v spletni podaji in strategijah učinkovitosti. Zato smo modul mobilno oglaševanje v celoti namenili sporočilnemu marketingu, kjer se bomo posvetili temeljem; torej, kako do kakovostnih baz stikov in kateri so temeljni koncepti sporočilne komunikaciji, pobliže pa si bomo ogledali tudi primerne platforme in njihove značilnosti. Pri tem ne bomo pozabili na smernice in primere dobre prakse,« so še sporočili iz IAB Slovenija.