Petrolov medijski zakup
Aktualno

Pristop Media in Pristop prevzela skrb za Petrolov medijski zakup in kreativne rešitve

Agenciji Pristop Media in Pristop sta proti koncu leta 2024 zmagali na regijskem medijskem in kreativnem natečaju za Petrol.

Kot je za MM povedal Žiga Gliha, direktor integriranega tržnega komuniciranja na Pristopu, so na to zelo ponosni, saj zmaga na tako obsežnem in pomembnem natečaju dokazuje, da prava energija, strokovnost in neomajna predanost pripeljejo do izjemnih rezultatov. »Polni sveže energije skupaj z naročnikom že razvijamo komunikacijsko platformo, ki bo s popolnoma novo zgodbo obeležila izjemen mejnik – 80. obletnico Petrola. Ta mejnik zasluži prav posebno pozornost, za katerega pripravljamo inovativno, vizionarsko zasnovo, ki bo hkrati počastila bogato tradicijo in podprla ambiciozne načrte za prihodnost. Naš cilj je ustvariti zgodbo, ki bo navdihovala in pustila nepozaben pečat v regiji,« pravi.

Tudi v medijskem delu Pristopa so že v zadnjem četrtletju preteklega leta zavihali rokave, saj so prve kampanje za Petrol že v polnem teku. »Letos gremo še dlje – z novimi medijskimi projekti, svežimi pristopi in pogumnimi koraki bomo Petrol še dodatno pozicionirali kot enega od pomembnejših oglaševalcev v regiji. Naši ekipi sta dokaz, da so odličnost, inovativnost in trdo delo prava kombinacija za presežke. Nanje smo neizmerno ponosni, sodelovanja z naročnikom pa se nadvse veselimo,« pravi Valerija Prevolšek, direktorica Pristop Medie.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji