
Pristop Media in Pristop prevzela skrb za Petrolov medijski zakup in kreativne rešitve
Agenciji Pristop Media in Pristop sta proti koncu leta 2024 zmagali na regijskem medijskem in kreativnem natečaju za Petrol.
Kot je za MM povedal Žiga Gliha, direktor integriranega tržnega komuniciranja na Pristopu, so na to zelo ponosni, saj zmaga na tako obsežnem in pomembnem natečaju dokazuje, da prava energija, strokovnost in neomajna predanost pripeljejo do izjemnih rezultatov. »Polni sveže energije skupaj z naročnikom že razvijamo komunikacijsko platformo, ki bo s popolnoma novo zgodbo obeležila izjemen mejnik – 80. obletnico Petrola. Ta mejnik zasluži prav posebno pozornost, za katerega pripravljamo inovativno, vizionarsko zasnovo, ki bo hkrati počastila bogato tradicijo in podprla ambiciozne načrte za prihodnost. Naš cilj je ustvariti zgodbo, ki bo navdihovala in pustila nepozaben pečat v regiji,« pravi.
Tudi v medijskem delu Pristopa so že v zadnjem četrtletju preteklega leta zavihali rokave, saj so prve kampanje za Petrol že v polnem teku. »Letos gremo še dlje – z novimi medijskimi projekti, svežimi pristopi in pogumnimi koraki bomo Petrol še dodatno pozicionirali kot enega od pomembnejših oglaševalcev v regiji. Naši ekipi sta dokaz, da so odličnost, inovativnost in trdo delo prava kombinacija za presežke. Nanje smo neizmerno ponosni, sodelovanja z naročnikom pa se nadvse veselimo,« pravi Valerija Prevolšek, direktorica Pristop Medie.