Privoščite odmor tudi umetni inteligenci
To, da naši možgani delujejo bolje, če si občasno privoščimo odmor, vemo vsi. Pa ste vedeli, da enako velja tudi za umetno inteligenco?
Blagovna znamka čokolade KitKat (o kateri smo pred časom pisali tudi v rubriki Zgodba o znaMMki) je znana po svojem sloganu »Privošči si odmor, privošči si KitKat« (ang. »Have a break, have a KitKat«). Zdaj v sodelovanju z agencijo Courage predstavljajo novo oglaševalsko akcijo, s katero pozivajo, da odmor privoščite tudi orodjem umetne inteligence. Idejo so dobili pri nedavni raziskavi podjetja Google DeepMind, v kateri ugotavljajo, da celo umetna inteligenca deluje bolje, ko ji »dovolite« malce odmora. Po mnenju raziskovalcev so bili namreč njeni odgovori celo do 20 odstotkov bolj natančni, ko so v ukaz (prompt) zapisali: »Privošči si odmor, potem pa mi povej ...«.