odmor
Aktualno

Privoščite odmor tudi umetni inteligenci

To, da naši možgani delujejo bolje, če si občasno privoščimo odmor, vemo vsi. Pa ste vedeli, da enako velja tudi za umetno inteligenco?

Blagovna znamka čokolade KitKat (o kateri smo pred časom pisali tudi v rubriki Zgodba o znaMMki) je znana po svojem sloganu »Privošči si odmor, privošči si KitKat« (ang. »Have a break, have a KitKat«). Zdaj v sodelovanju z agencijo Courage predstavljajo novo oglaševalsko akcijo, s katero pozivajo, da odmor privoščite tudi orodjem umetne inteligence. Idejo so dobili pri nedavni raziskavi podjetja Google DeepMind, v kateri ugotavljajo, da celo umetna inteligenca deluje bolje, ko ji »dovolite« malce odmora. Po mnenju raziskovalcev so bili namreč njeni odgovori celo do 20 odstotkov bolj natančni, ko so v ukaz (prompt) zapisali: »Privošči si odmor, potem pa mi povej ...«.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji