
Prizadevajte si, da bodo vaše vsebine vredne pozornosti
O tem, kako izstopati v svetu, kjer je vsebin več kot kdaj koli prej, sta na Dnevu_d govorili Laura Mlakar in Sara Tič iz agencije Createable. Pravita, da ne moremo govoriti o krizi pozornosti uporabnikov, ampak gre za njeno revolucijo.

Tina Guček
Po njunem mnenju prepričanje, da smo danes zasuti s toliko vsebinami, da jim ne moremo (in ne želimo) več slediti, ne drži. Vsebin je resda veliko, a tiste, ki so dobre, še vedno pritegnejo pozornost. »Poglejmo primer Netflixa – v njihovi ponudbi je ogromno vsebin, a tiste serije, ki so resnično dobre, bodo ljudje gledali od prve do zadnje epizode v sezoni praktično brez premora. Ker jih bo pritegnila. Enako je z vsebinami na družbenih omrežjih. Če bodo dobre, se za pozornost uporabnikov ni treba bati,« pravita.
Kako pa do čim boljših vsebin? Ponudili sta kar nekaj nasvetov. Trnek (ali »hook«, kot temu pravita predavateljici), s katerim želimo pritegniti pozornost, mora seveda biti dober, optimalno pa je, če je večplasten, torej, da združuje zvočen, vizualen in čustven trenutek. Prizadevajmo si za ponujanje zabavnih vsebin na pameten način, predvsem pa je ključna tako zelo opevana avtentičnost.
Čeprav si vsi želimo slediti trendom, je to lahko tudi neučinkovito. »Pomislite – če boste sledili trendu, boste le eden od tisočih, morda celo eden od milijona ljudi, ki mu sledijo. Razmislite, kaj vas sploh pritegne pri trendih, in ustvarite svojega. Predvsem pa upoštevajte, da v svetu družbenih omrežij ne potrebujemo več vsebin, ampak boljše,« sta sklenili Laura Mlakar in Sara Tič.