ughbn
Aktualno

Priznana britanska trgovinska veriga John Lewis zamenjala agencijo

Britanski trgovec John Lewis je najavil zaključek enega in začetek novega partnerstva na agencijskem področju. Po novem bodo sodelovali z agencijo Saatchi & Saatchi.

Agencija bo od tega poletja dalje pomagala britanskemu trgovcu pri oblikovanju in izvajanju inovativnih marketinških strategij, ki bodo še naprej krepile ugled podjetja. Mednarodno priznana agencija Saatchi & Saatchi ima bogato zgodovino in je bila izbrana na razpisu zaradi dobro opravljenega dela, ki je izkazalo njihovo ustvarjalnost, strokovnost in izkušnje na področju oglaševanja.

Razpis je vključeval ustvarjanje in strategijo ikoničnega božičnega oglasa za trgovine John Lewis. Agencija pa bo zadolžena tudi za promocijo novega programa zvestobe prek partnerske mreže, ki bo predstavljen leta 2024.

Novo partnerstvo pomeni konec njihovega dolgoletnega sodelovanja z agencijo Adam&EveDDB.

Predstavniki podjetja John Lewis so izrazili navdušenje nad novim partnerstvom in so prepričani, da bo Saatchi & Saatchi prinesel sveže ideje ter pripomogel k privabljanju novih kupcev.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji