Priznana britanska trgovinska veriga John Lewis zamenjala agencijo
Britanski trgovec John Lewis je najavil zaključek enega in začetek novega partnerstva na agencijskem področju. Po novem bodo sodelovali z agencijo Saatchi & Saatchi.
Agencija bo od tega poletja dalje pomagala britanskemu trgovcu pri oblikovanju in izvajanju inovativnih marketinških strategij, ki bodo še naprej krepile ugled podjetja. Mednarodno priznana agencija Saatchi & Saatchi ima bogato zgodovino in je bila izbrana na razpisu zaradi dobro opravljenega dela, ki je izkazalo njihovo ustvarjalnost, strokovnost in izkušnje na področju oglaševanja.
Razpis je vključeval ustvarjanje in strategijo ikoničnega božičnega oglasa za trgovine John Lewis. Agencija pa bo zadolžena tudi za promocijo novega programa zvestobe prek partnerske mreže, ki bo predstavljen leta 2024.
Novo partnerstvo pomeni konec njihovega dolgoletnega sodelovanja z agencijo Adam&EveDDB.
Predstavniki podjetja John Lewis so izrazili navdušenje nad novim partnerstvom in so prepričani, da bo Saatchi & Saatchi prinesel sveže ideje ter pripomogel k privabljanju novih kupcev.