pro pr
Aktualno

PRO PR: »Podoba podjetja se ne kupi, ampak ustvari«

Od 2. do 5. novembra bo v Sarajevu potekala 19. mednarodna konferenca PRO PR. Prestolnica BiH bo tako postala osrednja točka povezovanja in izmenjave znanja komunikacijske industrije s poudarkom na področju odnosov z javnostmi.

Udeleženci bodo na konferenci lahko prisluhnili enajstim predavanjem in šestim panelom, ki jih bo vodilo skupno 46 strokovnjakov z različnih področij komunikacijske panoge iz Velike Britanije, Turčije, Avstrije, Slovenije, Hrvaške, Srbije, Črne gore ter Bosne in Hercegovine. Naslovi panelov so že znani: »Televizija v digitalni dobi«, »Digitalni izzivi v komuniciranju«, »Interna komunikacija v času sprememb«, »Transformacija«, »Kaj stranke pričakujejo od agencije« in »Kaj agencije pričakujejo od strank«; naslovi predavanj pa so objavljeni TU.

Konference naj bi se udeležilo več kot 200 udeležencev, spremljalo pa jo bo več kot 30 predstavnikov medijev.

»Letos smo se osredotočili na domače in regijske strokovnjake, ki bodo obiskovalcem ponudili predavanja, primere dobrih praks, nova znanja in dodatno mero motivacije. Transparentna komunikacija in dostopnost podatkov sta osnova za pregledno delovanje podjetij. Verjamem, da se bo konference udeležilo mnogo ljudi, od strokovne javnosti s področja komunikacijskega menedžmenta do tistih, ki se čutijo in ki so voditelji, ki upravljajo sisteme in razumejo, da se podoba podjetja ne kupi, ampak ustvari z različnimi tehnikami in orodji komuniciranja. Danes se namreč tudi od voditeljev zahteva, da razumejo osnove posameznega področja, da lažje in bolje sledijo njegovemu razvoju. Odnosi z javnostmi so ena od pomembnješih funkcij managementa vsakega podjetja,« je povedal Danijel Koletić, predsednik organizacijskega odbora in ustanovitelj konference. Ob tem ni pozabil omeniti digitalizacije, ki komuniciranju postavlja nove standarde. »Komunikatorji, voditelji in odločevalci se moramo zahvaljajoč digitalni preobrazbi nenehno izobraževati in učiti, da ostanemo konkurenčni,« je dodal.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji