propr
Aktualno

PRO PR: povezovanje v gibanju

Pet mesecev po mednarodni konferenci PRO PR v Podčetrtku se bodo strokovnjaki za odnose z javnostmi in strateško komuniciranje družili v Sarajevu, konferenca pa bo kot običajno potekala pod sloganom »Povezovanje v gibanju«.

Konferenco, ki bo zajemala12 predavanj in 6 okroglih miz, bo z uvodnim predavanjem otvoril Francis Ingham, predsednik Svetovnega združenja za odnose z javnostmi. Predstavil se bo tudi Ömer Şengüler, eden od vodilnih strokovnjakov za znamčenje s primeri prakse letalske družbe Turkish Airlines in blagovne znamke čokolade Godiva, prihod v Sarajevo pa sta potrdila tudi Michael Sgiarovello, direktor komunikacij za jugovzhodno Evropo za Henkel CEE (intervju z njim si boste lahko prebrali v oktobrski številki MM-a), in David Wilde, eden od desetih vodilnih svetovalcev za komunikacijske strategije javne uprave.

Kot pravi Danijel Koletić, predsednik organizacijskega odbora, bo koncept konference razdeljen na dva tematska sklopa; prvi se navezuje na teme komunikacijske industrije v Bosni in Hercegovini ter regiji, v drugem pa bodo udeleženci imeli priložnost slišati primere mednarodnih strokovnjakov.

V sklopu konference bodo podelili tudi nagrade PRO PR Globe Awards, s katerimi nagrajujejo posameznike, ki predstavljajo velik prispevek k razvoju odnosov z javnostmi.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji