uj
Aktualno

Prodaja preko družbenih omrežij vse močnejša

V zadnjem četrtletju leta 2022 je močno narasla prodaja preko družbenih omrežij. 56 odstotkov potrošnikov je na družbenih omrežjih v tem obdobju opravilo enega ali več nakupov.

Medijska agencija Spark Foundry na podlagi svojega vpogleda v družbena omrežja ugotavlja, da se je ta številka v primerjavi s tretjim četrtletjem leta povečala, ko je za nakup uporabilo družbene medije štiri odstotne točke manj potrošnikov. Ugotovili so tudi, da se je v istem obdobju podvojil odstotek ljudi, ki so za nakupovanje uporabili Twitter, Snapchat in Pinterest, še vedno pa sta najpogosteje uporabljeni platformi Facebook in Instagram.

Največ uporabnikov trgovine na družbenih omrežjih je mlajših od 35 let (62 odstotkov). Skoraj polovica starejših potrošnikov za nakupovanje ni uporabljala platform družbenih medijev, zato ker raje nakupujejo preko spletnih kanalov.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji