Prodaja preko družbenih omrežij vse močnejša
V zadnjem četrtletju leta 2022 je močno narasla prodaja preko družbenih omrežij. 56 odstotkov potrošnikov je na družbenih omrežjih v tem obdobju opravilo enega ali več nakupov.
Kaja Kovič
Medijska agencija Spark Foundry na podlagi svojega vpogleda v družbena omrežja ugotavlja, da se je ta številka v primerjavi s tretjim četrtletjem leta povečala, ko je za nakup uporabilo družbene medije štiri odstotne točke manj potrošnikov. Ugotovili so tudi, da se je v istem obdobju podvojil odstotek ljudi, ki so za nakupovanje uporabili Twitter, Snapchat in Pinterest, še vedno pa sta najpogosteje uporabljeni platformi Facebook in Instagram.
Največ uporabnikov trgovine na družbenih omrežjih je mlajših od 35 let (62 odstotkov). Skoraj polovica starejših potrošnikov za nakupovanje ni uporabljala platform družbenih medijev, zato ker raje nakupujejo preko spletnih kanalov.