zz
Aktualno

Prodajni Mindset v Ljubljani: Najboljše prakse in krepitev veščin

Naslednji teden odpira vrata prvi dogodek Prodajni Mindset v Sloveniji – priložnost, ki je ne smete zamuditi, če želite nadgraditi svoje prodajne veščine in pridobiti vpogled v najboljše prakse iz sveta posla.

18. septembra 2024 se bomo zbrali v Grand Plaza Hotelu v Ljubljani, kjer bomo skozi izjemna predavanja in praktične nasvete raziskovali skrivnosti uspešne prodaje in vodenja.

Dogodek prinaša vrhunski program, ki bo udeležencem razkril ključne principe prodajnega mindseta. Na predavanju »Kako je nastal prodajni mindset« boste spoznali zgodbo in filozofijo, ki sta oblikovali edinstveno prodajno strategijo. Raziskovali bomo, kako so sodobne prodajne tehnike postale neločljivo povezane z osebno znamko ter kako lahko izgradnja močne osebne identitete prispeva k dolgoročni uspešnosti v prodaji.

Gregor Kosi bo v predavanju »Prodajni mindset se začne z vodstvenim potencialom« poudaril pomen vodstvenih veščin pri razvijanju prodajnih strategij in odgovoril na vprašanja, kako naj vodje navdihujejo ekipo za boljše rezultate in zakaj je uspešna prodaja odvisna od močnega vodstvenega potenciala.

Dogodek Prodajni Mindset je izjemna priložnost, da se učite od strokovnjakov iz prve roke in pridobite vpogled v uspešne strategije, ki jih lahko takoj uporabite v svoji praksi.

Dogodek ni le izobraževalne narave, ampak tudi odlična priložnost za mreženje in izmenjavo idej. Ne zamudite priložnosti, da postanete del prodajne skupnosti, ki gradi na znanju, izkušnjah in medsebojni podpori.

Vstopnice so na voljo po ceni 98 evrov + DDV. Število mest je omejeno, zato svetujemo, da si svojo zagotovite čim prej. 

📅 18.9.2024
18:00
📍 Grand Plaza Hotel, Ljubljana

Zagotovite si svojo vstopnico zdaj in se pripravite na nepozabno izkušnjo, ki bo spremenila vaš pogled na prodajo in vodenje!

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji