z
Aktualno

Produkcija Studio snema za Apple TV

Produkcija Studio je bila izbrana za snemanje sekvenc za dokumentarno serijo Superliga: vojna za nogomet, ki pripoveduje o boju Aleksandra Čeferina proti ustanovitvi Superlige.

K sodelovanju sta jih povabili newyorški produkciji Words+Pictures in All Rise Films, ko sta imeli večji del materiala že posnetega (intervjuji z VIP osebami), manjkale pa so jima filmične rekonstrukcije resničnih dogodkov. »Te smo posneli v Sloveniji in Italiji pod okriljem naše hiše. Snemali smo v obdobju šestih mesecev,« uvodoma pove Vita Štader iz Produkcije Studio.

Reference, zadovoljive za Apple TV

Filmske in videoreference s področja oglaševanja so bile dovolj zgovorne za newyorški produkcijski hiši, a Produkcijo Studio so morali verificirati še finančni in pravni oddelki Apple TV-ja. »Ko nam je tudi Apple TV dal zeleno luč, so v Slovenijo poslali svojega režiserja, za vse ostalo pa je poskrbela naša hiša Produkcija Studio. Pri seriji Superliga: vojna za nogomet gre za izjemen preplet dokumentarnih in arhivskih posnetkov ter kakovostnih intervjujev. V fazi postprodukcije so ugotovili, da potrebujejo filmične rekonstrukcije nekaterih ključnih dogodkov, ki so na ravni pripovedi pomenili glavne preobrate v zgodbi. Na tej točki smo vstopili v projekt mi. Produkcija rekonstrukcij je vključevala najeme in organizacijo lokacij, nastopajočih, snemalne tehnike, kreativne ekipe, voznega parka ter usposobljenih producentov, ki znajo prisluhniti potrebam naročnika,« pripoveduje Vita Štader.

z

Razlika v proračunih vpliva na marsikaj

Po njenih besedah je princip dela za tako velikega naročnika zelo podoben kot pri manjših lokalnih naročnikih, saj so vedno potrebne natančne predpriprave in profesionalna izvedba. Največja razlika pa je v proračunih, ki vplivajo na produkcijske možnosti. »Režiser Jeff Zimbalist, dobitnik številnih emmyjev za svoje filme in serije (Favela Rising, The Two Escobars), se je na hitro odločil, da potrebuje namesto osem še dodatnih 30 statistov, da poudari mestni vrvež na ljubljanskih ulicah. S produkcijsko hišo iz New Yorka smo razliko v proračuni uskladili v nekaj minutah in projekt je normalno tekel naprej. Pri manjših naročnikih ne gre tako, kar je seveda popolnoma razumljivo, saj je Apple TV globalna pretočna platforma.«

Sodelovanje kot del znamčenja Produkcije Studio

Produkcija Studio zadnja leta širi seznam tujih naročnikov, zato bodo tovrstne reference veliko prispevale k temu, da se bodo novi (veliki) naročniki lažje odločili zanje, s čimer bodo še okrepili svojo blagovno znamko. »Po snemanju te serije smo verificirani s strani Appla in tako se bo hitreje vzpostavilo zaupanje. Dejstvo, da nam zaupajo naročniki iz tujine, pa bo naša dolgoletna sodelovanja z domačimi naročniki zagotovo še dodatno okrepilo,« je prepričana Štaderjeva. Serija Superliga je prejela dve nominaciji za emmy,  strokovnjaki jo označujejo kot zelo kakovosten in odmeven mednarodni projekt, zato sogovornica dodaja, da jo veseli, da so kot produkcijska hiša prispevali k uspehu serije.

z

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji